Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп'ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд останніх новинок ігрової індустрії та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до останньої гри присвяченої споконвічному протистоянню двох стародавніх орденів. Як вам відомо зазвичай французи радували шанувальників серії новим ігровим проектом кожен рік, але цього разу все вийшло інакше. На диво, розробники, котрі в свій час подарували усім фанатам файний Assassin's Creed IV: Black Flag, огляд на який ви можете знайти в нашому архіві, взяли додатковий рік для створення свого проекту.
До чого призвело таке рішення та яким врешті-решт виявився кінцевий продукт – не хвилюйтеся, зараз ви про все дізнаєтеся. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Assassin's Creed: Origins – це комп’ютерна гра в жанрі Action-adventure, Action/RPG, Stealth розроблена канадською студією Ubisoft Montreal та видана при підтримці французької корпорації Ubisoft двадцять сьомого жовтня 2017 року на PC, Xbox One та PlayStation 4. Сюжетні події гри, як завжди, розгортаються у двох часових епохах – сучасності та минулому.
Цього разу сценаристи вирішили представити нам історію Лейли Хассан – співробітника корпорації "Abstergo Industries", яка була настільки зацікавлена дослідженнями стародавніх часів та історичних особистостей, що, незважаючи на всі заборони і існуючи правила, самостійно сконструювала собі власний унікальний Анімус. Ключовою особливістю даної моделі стало те, що від нині користувач міг не лише переживати спогади власних далеких родичів, а й вільно переглядати моменти з життя будь-якої людини за єдиної умови - її ДНК необхідно заздалегідь завантажити і опрацювати системою.
Пригоди і пошуки невгамовної міс за кілька останніх років врешті-решт привели її до стародавньої гробниці, де поховані Байек разом з дружиною – засновники першого в світі братства ассассінів. Саме їх історію їй і доведеться пережити, тож без зайвих слів хочеться сказати вам – ласкаво просимо до стародавнього Єгипту елліністичної епохи. Головний герой гри – Байек народився у невеликому містечку Сіва у родині Сабу та Ахмосе. Ще з малечку він мріяв піти шляхом свого батька. На юного парубка чекали багаточисленні фізичні тренування, уроки з фехтування різними видами зброї та поводження з луком, які йому успішно вдалося завершити.
А вже через кілька років Байек став справжнім символом для цілого містечка, почесно зайнявши посаду одного з небагатьох меджаїв старого Нубійського єгипетського ордену. Ставши персональним охоронцем фараона – Птолемея Тринадцятого, він також почав здійснювати обов’язки правоохоронця, запобігаючи різноманітним злочинам та проступкам не лише на території рідної общини, а й всього Єгипту. В п’ятнадцятирічному віці він познайомився з дівчиною на ім’я Айя – донькою родини скульпторів та науковців родом з Александрії, котра тимчасово проживала у домі своєї рідної тітоньки у Сіві.
Незважаючи на усі невдоволення батька Байека, попри зауваження і заборони, той почав вчити кохану усьому чого навчився сам. А вже через кілька років щаслива пара одружилася та у них народився син на ім’я Хему. Головний герой справно продовжував виконувати покладені на його плечі обов’язки меджая, паралельно з цим виховуючи сина, але одного дня несподівано для себе стикнувся з представниками невідомого йому ордену іменованого "Order of the Ancients". Сказати, що ця зустріч з незнайомцями пройшла для нього не так як він планував – це нічого не сказати.
В результаті конфронтації з ними Байек втратив найціннішу для себе людину – власного сина. Ця надзвичайно трагічна подія кардинально змінила протагоніста, залишивши на його тілі шрами та синці, а на душі лише прикрі і нестерпні спогади. Він разом з дружиною поклялися помститися за смерть Хему, а саме - розшукати та раз і назавжди розправитися з усіма представниками таємничого єгипетського ордену. Такою є сюжетна зав’язка, а далі ми традиційно переходимо до опису геймплейних особливостей та нововведень даного ігрового проекту.
Розробники не дарма витратили додатковий рік на розробку, адже завдяки цьому рішенню нарешті до серії прийшла низка суттєвих змін, але до всього по черзі. І першим, що відразу кинеться вам у очі – це повністю перероблена бойова система. Якщо у попередніх іграх серії Assassin's Creed головний герой міг спокійно пережити бійку з добрим десятком супротивників, швидко знешкоджуючи їх контратаками, то тепер збройна сутичка навіть з трьома – чотирма опонентами стане для вас справжнім випробуванням.
Байек хоч і є вправним фехтувальником та добре вміє користуватися усіма видами зброї: починаючи з пари легких кинджалів та звичайного меча, а закінчуючи важкими булавами, списами чи сокирами, але більше не вміє контратакувати. Захищатися від ворожих атак у бою доводиться лише звичайними перекатами і блоками за допомогою щита. Сам протагоніст атакує супротивників комбінацією легких чи важких ударів, а заповнивши шкалу адреналіну, може завдати смертельного удару – звучить знайомо чи не так?
Не нехтує він можливістю скористатися звичайним і надійним луком, а також отруйними і сонливими дротиками. І раз ми вже завели мову про екіпіровку головного героя, то скажемо про ще одне нововведення гри. Якщо вам прийшовся до вподоби якийсь з предметів екіпірування протагоніста, а міняти його на щось нове, навіть краще за характеристиками немає ніякого бажання, то тепер є можливість перекувати улюблений меч чи щит у коваля, відповідно до рівня Байека за величеньку суму коштів.
Піддалася змінам і система паркуру, точніше кажучи її трохи спростили. Байек має змогу видертися на вершину будь-яких об’єктів, будь-то звичайнісінький будинок, велетенський храм, піраміда чи гігантська скеля висотою у кілька сотень метрів. Стесл складова гри залишися фактично без змін, як і колись, ховаємося у сіні чи траві і чекаємо на поодиноких вартових. У протагоніста більше немає орлиного зору, як у попередніх частинах серії. Правду кажучи, він йому й не сильно потрібен, натомість у нього є ручна орлиця на ім’я Сену.
Ця благородна хижа пташка не раз витягне його з біди протягом сюжету, допоможе помітити опонентів з повітря, немов пернатий розвідувальний дрон, а й крім цього самотужки полюватиме на невеликих тварин. Розробники ні трохи не перебільшували, коли заявляли у багаточисленних інтерв’ю різним ігровим виданням про найбільший відкритий ігровий світ в історії усієї серії. Мапа віртуального Єгипту насправді величезна, до того ж вона додатково розподілена на окремі частини, кожен зі своїм індикатором рівня героя.
Це дає відразу зрозуміти куди варто пхати свого носа, а куди ви потрапите ще не скоро. Хтось може сміливо заявити: «Подумаєш собі ще один масштабний відкритий ігровий світ в якому майже нічого робити». На щастя, це далеко не так. На вас чекають десятки якісних, не побоїмося цього слова, унікальних другорядних завдань: допомагайте місцевим жителям вирішити їх малі і великі проблеми, беріть участь у заїздах на колісницях або кривавих боях на гладіаторських аренах під відгуки і оплески відвідувачів, досліджуйте стародавні піраміди та гробниці заповнені до стелі незліченними скарбами і дорогоцінними коштовностями – вибір за вами.
Такого високого рівня опрацювання ми, чесно кажучи, не пригадаємо з часів The Witcher 3: Wild Hunt, нудних і рутинних місій у дусі: "Піди туди – принеси це" ви тут майже не знайдете. А якщо вам не вистачає справжнього змагання, то ласкаво просимо на арену з бойовими слонопотамами. Вони, як і легендарні кораблі з Assassin's Creed IV: Black Flag стануть для вас справжнім випробуванням. Ці сухопутні велетні дуже агресивні та буцаються так, що Байеку вистачить всього двох-трьох пропущених ударів щоб відправитися на найближчий чекпоїнт.
Прикро лише те, що за перемогу над ними у винагороду видають всього один "skill-point" і більше нічого. А зараз ми переходимо до нашої улюбленої частини огляду – недоліків. І першим з них є неможливість пройти сюжетну лінію гри від початку і до кінця, без виконання другорядних місій. Вам неначе весь час вставляють палиці у колеса, змушуючи йти і досліджувати світ Єгипту, що не зовсім погано, але це неодмінно викличе незадоволення у людей, котрі бажають в першу чергу пройти сюжет, а вже потім займатися іншими ігровими активностями.
Проблема під номером два пов’язана з новою бойовою системою, а точніше її окремими елементами. Під час битви доволі важко здійснювати мікроконтроль на полі бою та швидко переходити від одного до іншого супротивника, особливо помітно це при битві з великими групами вартових чи диких звірів, наприклад, гієн. Третьою проблемою є наявність дрібних технічних глюків і багів, з якими стикаєшся не часто, але інколи вони дають про себе знати, коли ваш персонаж чи якийсь NPC раптово провалюється крізь текстури, що призводить до миттєвої десинхронізації.
В цілому, витративши на проходження гри майже шістдесят годин, хочеться сказати, що Assassin's Creed: Origins вийшов непоганим ігровим проектом з яскраво вираженими перевагами і недоліками. Хоч ця гра й не принесла якихось масштабних, суттєвих чи кардинальних змін в рамках розвитку серії, незважаючи на це, вона залишається чудовим ігровим проектом. Відчувається що розробники зробили лише перший крок у напрямку змін, файно попрацювавши над бойовою системою, відкритим ігровим всесвітом та другорядними завданнями. Купувати цю гру чи ні, як завжди, вирішувати лише вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску! |