Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп’ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд популярних ігрових проектів та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до продовження відомої серії Assassin’s Creed. Історія даного проекту розпочинається вже через кілька місяців після успіху четвертої номерної гри серії, присвяченої пригодам грізного пірата – Едварда Кенуея, детальний огляд на яку ви можете почитати у відповідній рецензії, якщо зацікавилися – ласкаво просимо до архіву. Справа в тому, що тоді представники відомої багатьом французької корпорації пустили новини про одночасну розробку двох ігрових проектів, реліз яких був запланований на 2014 рік.
Сказати, що фанати серії поставилися зі скепсисом до таких новин – це нічого не сказати. У багатьох тоді закралася думка, а чи вдасться французам витримати планку якості при одночасній роботі на двома масштабними іграми одночасно? Відповідь на це питання поки залишимо відкритою. Першим з анонсованих новинок виявився Assassin's Creed: Unity, котра знаменувала собою перехід усієї серії в Next-Gen та була присвячена безумовно знаковій події в історії Франції, а саме Великій Французькій Революції, але детальніше про неї ми розповімо вам якось іншим разом.
Зараз же сконцентруємося на другому анонсі, котрий вже з перших хвилин демонстрації викликав цікавість у багатьох фанатів серії. І не дивно, адже зі слів сценаристів гри, вперше за всю низку проектів нам давали унікальну можливість зіграти за представника Ордену Тамплієрів. Так-би мовити подивитися на цей кривавий тисячолітній конфлікт двох фракцій з іншої сторони барикад. Не будемо більше затягувати вступ, як кажуть влаштовуйтеся зручніше та беріть з собою щось смачненьке, адже ми розпочинаємо наш огляд.
Пані та панове зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Assassin’s Creed: Rogue – це комп’ютерна гра в жанрі Action-adventure, Stealth розроблена спільними зусиллями студій Ubisoft Sofia, Ubisoft Singapore, Ubisoft Montreal, Ubisoft Quebec, Ubisoft Kiev, Ubisoft Bucharest та видана при підтримці французької корпорації Ubisoft 11 листопада 2014 року на Xbox 360 і PlayStation 3. Релізу версії для персональних комп’ютерів довелося чекати трохи менше чотирьох місяців, точніше кажучи, аж до дев’ятого березня 2015 року.
Хронологічно гра є пріквелом до Assassin’s Creed III та розкриває причини і обставини занепаду американського колоніального братства Ассассінів, очолюваних майстром Ахіллесом Девенпортом. Сюжетні події гри розгортаються у середині вісімнадцятого століття, точніше в розпал Семирічної війни, а головним героєм є двадцяти п’ятирічний американець з ірландським корінням, відомий серед своїх побратимів, як Шей Патрік Кормак. Починаючи з юних літ він разом зі своїм найкращим другом Лайамом О'Брайеном став одним з багатьох рекрутів Братства.
Йшли роки та з плином часу, завдяки багаточисленним тренуванням на території маєтку Девенпортів, молодий і недосвідчений юнак на очах у Ахіллеса та інших майстрів-наставників перетворився на справжнього професіонала відданого ідеалам ордену. Шей без зайвих вагань чи запитань слідував кредо, часто виконував доручення наставників, знешкоджуючи тамплієрів та усіма силами старався зберегти вплив ассассінів у колоніальній частині Америки. Завдяки власним досягненням та невиданій для учня майстерності, він швидко став одним із найцінніших учасників братства та кандидатом на титул майстра.
І можливо б все склалося по іншому, якби одного дня найперспективніший учень, виконуючи останнє випробувальне завдання свого наставника з пошуку артефакту Першої Цивілізації, не потрапив у ситуацію, в результаті якої постраждали тисячі ні в чому невинних людей. Така, безумовно, трагічна подія не пройшла для містера Кормака безслідно. Вона змусила поставити під сумнів ідеали Братства та остаточно розчаруватися у Ахіллесі і, як наслідок, вже через деякий час, перейти на сторону Тамплієрів.
Такою є сюжетна зав’язка гри, а далі ми традиційно переходимо до огляду технічних і геймплейних особливостей даного ігрового проекту. З технічної точки зору гра нічим не відрізнялася від четвертої номерної частини серії - Assassin's Creed IV: Black Flag, адже розробниками й надалі використовувався знайомий і перевірений часом ігровий двигун – AnvilNext Engine. Це означало лише одне - змін у плані картинки, загальної якості графіки, деталізації моделей NPC та інших об’єктів у відкритому світі, анімацій чи інновацій в бойовій системі не варто було очікувати.
З гемплейної точки зору можна було побачити майже ідентичну картину. Цього разу автори додали кілька невеликих змін, видавши головному герою безшумну рушницю, оснащену підствольним гранатометом, аналогічну за своїм функціоналом духовій трубці Едварда Кенуея. Також у інвентарі Шея з’явилася спеціальна маска, котра захищала його від димових бомб чи отруйних газів. Замість знайомого піратського брига "Jackdaw" на нього чекав зовсім інший корабель з іменем "Morrigan". Саме на цій красуні з червоними вітрилами головному герою доведеться чимало ходити крізь крижані води Північної Атлантики, полюючи на колишніх побратимів, захоплюючи форти та зменшуючи вплив Братства в колоніальній Америці.
Механіка поліпшення судна та елементів екіпіровки протагоніста теж залишилася без змін, як і раніше потрібно було бігати по всьому ігровому всесвіту та збирати необхідні ресурси. Ще однією гемплейною зміною стала поява елементу взятого з мультиплеєрного режиму, а саме імпровізованого компасу, котрий показував напрямок до цілі. Справа в тому, що завдяки орлиному зору містер Кормак міг з легкістю розпізнати представників братства серед інших NPC та знешкодити їх перед тим, як вони нанесуть удар прихованим клинком.
Загалом історія Шея Патріка Кормака вийшла достатньо самостійною та коротшою за те, що ми зазвичай звикли бачити у основних номерних частинах серії. На повне проходження історії потрібно витратити від дванадцяти до п’ятнадцяти годин. Також слід додати, що незважаючи на невелику тривалість сюжетної історії, сценаристам таки вдалося майстерно розставити усі крапки над "і", надавши відповіді на низку питань, що цікавили фанатів ще з моменту виходу Assassin’s Creed III у 2012 році.
На жаль, були у цієї частини серії і кілька невеликих мінусів, які частково псували загальне враження. І першим з них стала занадто висока схожість з вище зазначеним Assassin's Creed IV: Black Flag. Навіть незважаючи на розрив у цілий рік між релізами цих проектів, не всім гравцям прийшлося до смаку займатися ще раз одним і тим самим. Звісно були у грі і унікальні завдання, які вносили краплинку необхідного різноманіття у ігровий процес, але їх було замало. Другою проблемою був ігровий двигун AnvilNext, який за два роки, відверто кажучи, встиг морально застаріти.
Гра, незважаючи на усі намагання авторів, вже не могла приємно здивувати ветеранів серії своїми механіками. Те, що у 2012 році виглядало, як справжня інновація, у 2014, не викликало жодних емоцій, особливо на фоні ігрових проектів конкуруючих компаній. В цілому Assassin’s Creed: Rogue став непоганим проектом, який і зірок з неба не хапав та й пожурити його було за що. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску!
|