Привіт усім читачам нашого сайту та фанатів комп'ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд популярних проектів ігрової індустрії та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до новинки, котра за минулі дні вже встигла наробити чимало галасу на просторах Інтернету. Мова ж звісно про чергову частину знаменитої і популярної у всьому світі серії Call of Duty. У 2017 році Call of Duty: WWII можна було сміливо вважати поверненням до витоків та старих-добрих часів запеклої конкуренції класичних Call of Duty та Call of Duty 2 з серією Medal of Honor. У 2018 році з релізом Call of Duty: Black Ops 4 представники американської студії Treyarch люб'язно залишили усіх любителів сюжетної кампанії, так-би мовити біля "розбитого корита", повністю сконцентрувавши увагу на мультиплеєрних режимах гри, зокрема на мега популярній у наші дні "Королівській битві".
Тож, зовсім не дивно, що офіційний анонс новенької Call of Duty: Modern Warfare у травні цього року прикув до себе чимало уваги. Представники студії Infinity Ward, до якої із Respawn Entertainment повернулися ветерани індустрії, котрі у свій час працювали над еталонними частинами серії - Call of Duty 4: Modern Warfare та Call of Duty 4: Modern Warfare 2 вже з перших інтерв'ю різним ігровим виданням неодноразово акцентували на тому, що цей проект стане масштабним перезапуском усієї лінійки MW.
Центральною темою сюжету повинна була стати картина сучасних масштабних збройних конфліктів. Сценаристи не раз казали про те, що у написаній ними історіями не буде однозначно поганих чи хороших персонажів, а більшість її учасників доведеться приймати доволі складні моральні рішення заради досягнення власних цілей. Сказати що фанати були у захваті від перегляду маркетингових матеріалів та з нетерпінням почали чекати виходу гри – це нічого не сказати. У усій цій історії насторожувало лише те, що розробники не охоче ділилися подробицями, залишаючи більшість інформації в секреті до моменту релізу.
Можливо вас цікавить, якою ж в цілому вийшла гра та чи вдалося авторам досягти тієї ж планки якості, яку вони ж самотужки встановили у 2007 та 2009 роках? На це питання ми зараз і постараємося дати максимально розгорнуту відповідь. Не будемо більше затягувати вступ, як кажуть, влаштовуйтесь зручніше та беріть з собою щось смачненьке, адже ми розпочинаємо наш огляд. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Call of Duty: Modern Warfare – це комп'ютерна гра в жанрі First-person shooter розроблена спільними зусиллями Infinity Ward, Beenox, Raven Software, High Moon Studios та видана при підтримці американської корпорації Activision двадцять п'ятого жовтня 2019 року на PC, PlayStation 4 та Xbox One.
Сюжетні події гри розпочинаються з спецоперації C.I.A. по пошуку нервово-паралітичного газу на чолі з головним героєм на ім'я Alex, більше відомим серед своїх колег за позивним "Echo 3-1". В кращих традиціях бойовиків вона розгортається не заздалегідь узгодженим планом командування і під самісінький кінець взагалі йде шкереберть. Майже усі учасники операції гинуть, газ потрапляє до рук невідомої озброєної групи. А вже за декілька днів після цього у самісінькому центрі Лондону радикальна організація "Al-Qatala", очолювана чоловіком на прізвисько "The Wolf", влаштовує кривавий терористичний акт, який призводить до загибелі сотень ні в чому невинних громадян.
Військовому командуванню нічого не лишається, як залучити до вирішення цієї проблеми свого найкращого оперативника – командира загону "Bravo Six" та володаря розкішних вусів – капітана Джона Прайса. Такою э сюжетна зав'язка гри, а далі ми традиційно переходимо до огляду геймплейних і технічних особливостей даного ігрового проекту. З технологічної точки зору гра виглядає просто ідеально. Спеціалісти із Infinity Ward прекрасно попрацювали над ігровим двигуном, що, в свою чергу безпосередньо відбилося на файній аудіо-візуальній складовій проекту.
Деталізація об'єктів навколишнього світу, одежі NPC, ефекти вогню чи диму, звук та анімації, а також інші технологічні деталі – усе зроблено на найвищому рівні. Навіть популярну в наш час технологію Ray Tracing розробники інтегрували у гру успішно. Особливо хочеться акцентувати увагу на опрацюванні представлених у грі екземплярів зброї, в які аніматори, дизайнери та спеціалісти роботи зі звуком вклали надзвичайну кількість зусиль. За рахунок цього gunplay у даної частини серії вийшов просто прекрасним, не важливо, що ви взяли собі до рук, звичайний пістолет, дробовик чи штурмову гвинтівку, кожен з видів зброї буде відчуватися, як щось унікальне та аутентичне.
З геймплейної точки зору гра представляє собою класичний Call of Duty з усіма його плюсами і мінусами. Якщо у Call of Duty: WWII представники студії Sledgehammer Games ще намагалися експериментувати зі старою-доброю формулою фіксованої риски HP із класичних частин серії, то у Infinity Ward вирішили використовувати добре знайомі геймплейні елементи, які вже довгий час є стандартом для усієї лінійки ігор – почервоніння екрану, що супроводжується сильною задишкою, при пораненні протагоніста.
Загальна складність гри у порівнянні з попередніми частинами серії виросла та навіть на середньому рівні головний герой відправляється на той світ, зловивши усього дві-три ворожі кулі. Крім сюжету кілька слів хочеться сказати про представлені у новинці PvE та PvP режими. Кооператив складається з кількох спецоперацій розрахованих на чотири гравця. Список завдань для оперативників насправді різноманітний: то під натиском сил супротивника треба зламати і скачати дані з серверів, то не піднімаючи тривоги, прокрастися на ворожий об'єкт, то знайти і евакуювати контейнери з особливо важливим вантажем. Знайомий "Horde Mode" теж на місці, але особливих сюрпризів від нього чекати не варто.
Мультиплеєр гри представлений, як вже звичними режимами, у які повернулися добре знайомі фанатам Killstreak-бонуси, так і кількома новими: NVG, Ground War та Gunfight. Особливість першого полягає у грі на картах у нічну пору з приладом нічного бачення та вимкнутими елементами HUD. Другий являє собою спробу розробників переманити до себе частину аудиторії Battlefield з масштабною мапою розрахованою на шістдесят чотири гравці, технікою та захопленням стратегічно важливих точок. Останнім у списку, але не менш цікавим вийшов режим 2v2 розрахований на надзвичайно швидкі матчі, які інколи можуть тривати усього якихось 10 – 15 секунд.
Звісно є у даної новинки і кілька суттєвих проблем, які ми не залишимо без уваги. Першою з них є відверто слабкий сюжет, в якому майже не виявилося обіцяної розробниками сірої моралі. Сценарист Call of Duty: Infinite Warfare - Taylor Kurosaki у новій частині серії досить швидко розставляє усі крапки над"ї", вже з перших хвилин ділячи учасників історії на однозначно хороших і поганих. Якщо ви очікували від одиночного режиму щось на рівні історії Spec Ops: The Line, то в такому випадку будете розчарованими.
Другою проблемою гри став дуже слабкий антагоніст. Як сценаристу прийшло у голову робити у 2019 році героя історії в кращих традиціях поганих бойовиків 90-х - "злим просто тому, що злий", без якогось добре прописаного фону чи мотивації, ми й досі не розуміємо. В ньому немає ні глибини характеру, ні харизми, ні якогось розвитку з плином сюжетної лінії, від чого стає зовсім не цікаво слідкувати за перебігом подій пов'язаних з його безпосередньою участю. Прикро, що у сюжеті гри добре прописаними є лише три персонажа – сам Capitan Price, Hadir Ahmed Karim та його сестра Farah, інших учасників ви ледве згадаєте після шести – семи годинного проходження кампанії.
Третьою проблемою новинки є те, що у сюжетній лінії майже немає справжніх голлівудських моментів, якими так славилася серія Call of Duty усі ці роки. Тут зовсім немає ані масштабних штурмів за участі бронетехніки, гелікоптерів та літаків, ані ядерних вибухів, ані складних спецоперацій з проникнення на ворожу територію, на кшталт знаменитих місії "One Shot One Kill" у місті Прип'ять із Call of Duty 4: Modern Warfare. Ще однією невеликою проблемою технічного плану стали короткі зависання картинки під час сюжетних роликів, які місцями викликали дискомфорт.
Останній недолік пов'язаний безпосередньо з мультиплеєром та повністю зламаною системою респаунів. За матч ви можете спокійно з'явитися прямо перед супротивником, який швидко відправить вас на той світ і думкою, - "О… безкоштовний фраг під'їхав, як же це зручно!". І хоча розробники обіцяють вирішити цю проблему майбутніми патчами, поки гравцям доводиться з нею миритися. В цілому Call of Duty: Modern Warfare вийшов доволі неоднозначним перезавантаженням серії MW з слабкою сюжетною лінією та водночас непоганим мультиплєром.
Розробникам, на превеликий жаль, не вдалося досягти рівня старих Call of Duty 4: Modern Warfare та Call of Duty 4: Modern Warfare 2. Незважаючи на цей прикрий факт та усі вище перераховані недоліки, гра вже стала справжнім хітом та принесла своїм творцям більш ніж шістсот мільйонів доларів за перші три дні продажів, що автоматично стало найкращим результатом для усієї франшизи на усіх доступних платформах. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску! |