Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам компютерних ігор, ми продовжуємо огляд популярних проектів ігрової індустрії та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до сіквелу відомої серії Dead Space. Оригінальна гра у 2008 році стала для багатьох справжньою несподіванкою та водночас приємним сюрпризом. Тоді новий IP отримав високі оцінки від профільних ігрових ЗМІ та розійшовся непоганим тиражом, що відкрило зелене світло для створення сіквелу. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Dead Space 2 – це комп'ютерна гра в жанрі Survival Horror розроблена американською студією Visceral Games та видана компанією Electronic Arts двадцять п'ятого січня 2011 року на PC, Xbox 360 та PlayStation 3.
Якщо згадувати попередню гру серії, то Dead Space виявився надзвичайно сміливим експериментом, що сповна виправдав себе чудовою атмосферою жаху, непоганим сюжетом та геймплейною складовою. Чи вийшов сіквел таким же файним, як і оригінальна гра? Давайте розберемо її по поличках та детальніше подивимося, що саме може надати нам Dead Space 2. Отже, влаштуйтеся зручніше і приготуйтеся до справжнього кошмару. Тож, сюжетні події гри розгортаються в 2511 році, через три роки після фіналу оригінальної гри.
З Айзеком Кларком, єдиним вижившим з рятувальної команди, що успішно пережив усі жахи гігантського космічного корабля USG Ishimura, не все гаразд. Він знаходиться у психіатричній лікарні станції EarthGov "Титан" - великого космічного мегаполісу, що знаходиться на одному з супутників планети Сатурн та в якому проживають сотні тисяч мешканців. Як він взагалі потрапив у таке складне становище спитаєте ви? Тут все достатньо просто - після усього пережитого жаху та успішної втечі з системи Aegis, головний герой напевно зайшов до найближчого бару, з висловом: "Агов, народ, ви не повірите, де я був та що я там бачив". На що усі відвідувачі покрутили пальцем у скроні і порахували його божевільним, а охоронці швидко наділи на нього гамівну сорочку і відправили на оздоровлення у найближчий медичний центр. Це було б чудовим жартом, якщо б все сталося саме так.
Насправді ж усе було зовсім не радісно, непритомного Айзека знайшли у дрейфуючому космічному човнику і впродовж трьох довгих років, інженер перебував у комі. Коли ж він нарешті прийшов до тями, то на нього чекали численні допити з боку уряду на чолі з директором Гансом Тайдманом та лікарів, під час них він згадував усі трагічні події, що сталися з ним три роки тому. Неодноразово перед його очами знову поставали усі кошмари корабля USG Ishimura, червоний обеліск та смерть його коханої дівчини Ніколь Бреннан.
Так продовжувалося до одного єдиного дня, коли головного героя, раптом розбуркує в його ж камері невідомий чоловік. Пам'ятайте початок оригінального Dead Space, тут все ще краще, адже ви разом з Айзеком вже з перших хвилин закручуєтеся у вирі подій. Не встигає наш люб'язний рятівник і пояснити, що тут взагалі трапилось, як за мить він вже стає некроморфом, а колишньому інженеру вже потрібно спритно тікати з лікарні, котра прямо кишить не дуже привітними старими знайомими. Айзек на ходу знаходить кінетичний та стазісний модулі, а також майструє собі добре знайомий плазмовий різак.
В ході блукань по медичному сектору станції, Айзек встигає знайти ще одного пацієнта на ім'я Нолан Стросс, котрий розповідає йому про ще один обеліск встановлений в центрі урядового сектора станції. Не довго думаючи, головний герой вирішує знищити його, з чого і розпочинається нова пригода. Протягом проходження п'ятнадцяти сюжетних глав ви будете без упину боротися за власне життя, а також спостерігати, як станція "Титан" зануриться в хаос та поступово вмирає, як місцеві жителі, що не встигли евакуюватися панічно намагаються врятувати себе від некроморфів, котрі вже заполонили усі вулиці, як в кожен житловий сектор за сектором приходить непроглядна пітьма, розпач, тиша та атмосфера смерті.
Ігровий процес кардинально не змінився та повністю перейшов з першої частини серії. Ви, як і раніше розстрілюєте на дрібні шматки десятки некроморфів, купуєте усе необхідне спорядження у магазині за гроші, які встигли зібрати на рівні та поліпшуєте костюм, кінезіс, стазіс і власну зброю за допомогою силових модулів. Суттєво змінилася бойова система, вона стала більш динамічною, адже головний герой, як це дивно не звучало, почав швидше рухатись та може активно надавати по пиці більшості некроморфів, що вирішили наблизитися до нього впритул.
Цікаво, що відтепер Айзек нарешті почав розмовляти, як усі нормальні люди та спілкуватися з іншими NPC. Крім вже описаного вище Нолана Стросса, головний герой зустріне голову юнітологів на ім'я Діана та талановиту дівчину-пілота корпорації CEC - Еллі Ленгфорд, що буде допомагати йому в другій половині гри. У вас мабуть в голові крутиться єдине питання, чи не втратив сіквел тієї неперевершеної атмосфери космічного жаху та напруженості, котра була з нами кожної секунди ігрового процесу оригінального Dead Space?
Можемо сказати, що і так і ні. Гра не може повторити та викликати усі ті емоції, котрі багато хто з нас відчував вперше, подорожуючи темними коридорами мертвого космічного корабля USG Ishimura. Натомість вона приносить нову порцію жаху у вигляді нових більш смертельних некроморфів: починаючи з невинних, на перший погляд, дворічних малят та закінчуючи гігантськими триногими звірами, готовими розірвати головного героя з декількох влучних ударів. Іще однією особливістю, котра ідеально працює на атмосферу гри є галюцинації Айзека з участю його колишньої дівчини Ніколь, котрі почнуться у нього вже з перших хвилин гри та не покидатимуть його аж до самого фіналу.
Не можна обійти увагою наявний у грі мультиплеєрний режим, що представляв збройні протистояння двох команд 4х4 на території досить невеликих ігрових локацій. На одній стороні були звичайні солдати EarthGov з бойовими костюмами та зброєю, а з іншої некроморфи, що володіли надзвичайною спритністю, могли майстерно ховатися в тінях, стежити за усіма супротивниками завдяки своїм загостреним почуттям та створювати смертельні засідки. Можна сказати, що цей режим був скоріше експериментом, аніж повноцінним класичним мультиплеєром, який ми звикли бачити в інших ігрових проектах, хоч в ньому і можна було залюбки побігати декілька годин разом з друзями.
В цілому Dead Space 2 вийшов чудовим продовженням, що не лише зберіг частину ідей оригіналу, але й примножив їх у декілька разів, не зруйнувавши вщент всю атмосферу та неповторний шарм гри. Якщо ви є любителем справжніх кошмарів або вам подобаються ігри жанру Survival Horror – можете сміливо братися до проходження цього прекрасного ігрового проекту. Ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску! |