|
Огляд комп`ютерної гри Dead Space |
Дехто з вас може зауважити, що вже давно на нашому сайті не було оглядів проектів, ігровий процес яких добре напружує нерви та в деякі моменти вам стає так страшно, що серце мимоволі йде до п'ят. Усіх любителів хоррорів ми ласкаво запрошуємо до "Мертвого космосу". Зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Dead Space – це комп'ютерна гра в жанрі Third-person shooter, Survival horror розроблена американською студією Visceral Games та видана компанією Electronic Arts двадцять третього жовтня 2008 року на PC, PlayStation 3 та Xbox 360. Основні сюжетні події гри розгортаються у далекому майбутньому, точніше кажучи у 2508 році, де земляни, вичерпавши усі наявні корисні копалини рідної планети, почали досліджувати простори безкрайого космосу у пошуках цінних та важливих для промисловості ресурсів. Повсякденним транспортом стали гігантські космічні кораблі, що відправлялися з різних орбітальних станцій для розвідки чи безпосереднього видобування важких, кольорових металів, нафти та інших цінних для людства матеріалів з найближчих планет чи астероїдів. Головною фігурою на ринку ресурсів стала Concordance Extraction Corporation, також відома як СЕС. Ця передова корпорація по гірничо-добувним розробкам в глибокому космосі була та залишається першою серед усіх видобувних компаній і п'ятою за впливом на світовий ринок ресурсів. Головним козирем та гордістю корпорації стала побудова велетенських космічних суден класу Planet Cracker, першим з яких став корабель USG Ishimura. І все було прекрасно до одного єдиного дня, коли під час рутинних розкопок на сьомій планеті системи Aegis трапилася надзвичайна ситуація, в результаті якої зв'язок з колонією обірвався, а корабель, що знаходився на планетарній орбіті надіслав сигнал SOS з проханням допомогти. Корпорація оперативно реагує на виклик та відсилає невеликий космічний човник USG Kellion з завданням знайти, ідентифікувати та усунути будь-які технічні проблеми, що виникли на борту корабля USG Ishimura. Ви приступаєте до гри у ролі інженера на ім'я Айзек Кларк, хоча, насправді головного героя звати Ісаак Кларк (Isaac Clarke). Тож, у складі команди з п'яти осіб: Айзека, ІТ спеціаліста – Кендри Деніелс, начальника служби безпеки – Зака Хеммонда та двох пілотів, корабель USG Kellion наближається до шлюзу USG Ishimura. У вас може виникнути логічне запитання, чому та заради чого він взагалі погодився летіти в таку далечінь? Все дуже просто – на кораблі знаходиться його кохана дівчина Ніколь Бреннан, що працює старшим офіцером в медичному крилі корабля. Процедура стикування не проходить так гладко, як хотілося – магнітні захвати не спрацьовують та корабель на великій швидкості врізається в обшивку транспортного доку. Команда дивом залишається в живих і, опинившись на борту, бачить насторожуючу картину. Капітан та інші члени особистого складу Ішимури не біжать до вас з радісним криком: "Ура, ми нарешті врятовані" та не зустрічають наших рятівників з розпростертими обіймами чи рушником з хлібом та сіллю. Натомість, більшість відсіків корабля виявляються закритими наглухо, енергосистеми відключені, а на запити по внутрішній комунікаційній мережі ніхто не відповідає. Айзек відразу відправляється ремонтувати системи шлюзу та в цей же момент на новоприбулу команду нападають невідомі створіння, що вмить вбивають пілотів USG Kellion, а вас змушують швидко кивати п'ятами до найближчого ліфту. Головний герой розуміє, що ситуація дуже кепська та, озброївшись плазмовим різаком, готується до зустрічі з справжнім кошмаром. Протягом проходження основного сюжету, що складається тут з цілих дванадцяти глав, ви будете стикатися з десятками некроморфів – огидними чудовиськами, що представляють собою поверненні до життя ходячі трупи працівників USG Ishimura. Вони не є простими ворогами, що чекають на вас на відкритому місці і завжди атакуватимуть, в ті моменти, коли ви цього ніяк не очікуватимете. Тож, вам завжди треба бути напоготові, оскільки безпечне, на перший погляд, приміщення може за лічені секунди стати смертельною пасткою, де Айзек Кларк залишиться віч на віч з десяткою не дуже привітних створінь, готових розірвати його на шматки. Подорожуючи між різними відсіками корабля ви будете намагатися залишитися в живих, врятувати друзів, знайти Ніколь та поступово складе перед собою картину того, що саме стало причиною зараження. Для успішного протистояння інопланетній загрозі головний герой може носити з собою від одного до чотирьох видів зброї: починаючі від стандартного плазмового різака чи імпульсної гвинтівки і закінчуючи вогнеметом або силовим пістолетом. Зазвичай максимально поліпшеної імпульсної гвинтівки вистачає, щоб пройти гру без будь-яких проблем від початку до самого фіналу. Також, в бою Айзек може використовувати стазіс для тимчасової зупинки або уповільнення супротивників. Костюм, зброю та інші елементи екіпіровки головного героя можна поліпшувати на станку, використовуючи спеціальні силові вузли, тим самим збільшуючи їх бойову ефективність. Важливим ігровим елементом виступає звичайний магазин, в якому ви можете придбати аптечки, патрони, зброю та різні інженерні костюми, яких в грі всього п'ять. Кожен з яких ще краще буде захищати Айзека від ближніх атак, кислоти та інших негативних ситуацій, що відбудуться з вами під час блукання коридорами Ішимури. Складність гри зростає з кожною сюжетною главою, а розробники щоразу "радують" новими видами некроморфів, один огидніший за іншого. Якщо на початку гри Айзеку протистояли лише звичайні мутанти, що з'являлися перед вами поодинці, то в ближче до кінця гри будьте готові до того, що некроморфи будуть лізти до головного героя з усіх щілин, а часу на роздуми взагалі не буде. Особливо складними для вас стануть зіткнення з некроморфом-мисливцем, що зможе швидко регенерувати кінцівки та якого неможливо знешкодити за допомогою звичайної зброї. Тож, вам доведеться добряче побігати від цього непроханого гостя, який зустрінеться Айзеку принаймні двічі за весь час проведений на кораблі. Гра може похизуватися непоганим сюжетом, добре опрацьованими персонажами та відмінною атмосферою жаху, що змусить вас неабияк переживати. Оскільки головний герой не промовляє за всю гру ні слова, мов набрав у рота води, ви будете чути кожен скрегіт у вентиляційних системах, шурхоти за найближчими кутками, крики про допомогу ще живих членів команди та відчувати гнітючу і напружену атмосферу занурених в пітьму приміщень гігантського корабля. Ви жодного разу не будете почувати себе в повній захищеності, безпеці чи комфорті, бо вмить з найближчої вентиляційної шахти на вас можуть накинутися декілька некроморфів. В цілому Dead Space є прекрасним представником ігор жанру Survival horror та чудовим ігровим проектом. Якщо вам подобаються ігри даного жанру чи ви просто шукаєте для себе нових вражень – ласкаво просимо на борт USG Ishimura. Welcome to hell! Nicole: Isaac, it's me. I wish I could talk to you. I'm sorry...I'm sorry about everything. I wish I could just talk to someone...it's all falling apart here; I can't believe what's happening. It's strange...such a little thing. In the end, it all comes down to just one little thing... Nicole: I didn't want it to end like this. I really wanted to see you again...just once. I loved you. I've always loved you. |
Скріншоти комп`ютерної гри Dead Space |
Pro Games
|
© 2015-2019 Усі права захищені |