|
Огляд виставки Electronic Entertainment Expo 2016 | Bethesda, Ubisoft, Sony, Microsoft, EA |
1) Прес-конференція EA на E3 2016: https://youtu.be/wPSN9sTQCf4 2) Прес-конференція Bethesda на E3 2016: https://youtu.be/Z_1mzhRQSsM 3) Прес-конференція Microsoft на E3 2016: https://www.twitch.tv/xbox/v/72220716 4) Прес-конференція Ubisoft на E3 2016: https://youtu.be/LyvHLbvVnog 5) Прес-конференція Sony на E3 2016: https://youtu.be/GwofRzkROo4 А для тих читачів, яким все-таки ліньки натиснути на посилання, ми зараз опишемо та висловимо власні думки щодо кожної з прес-конференцій. Тож розпочинаємо! Відкрила виставку E3 2016 корпорація Electronic Arts, на сцену вийшов голова EA – Ендрю Вілсон, що відразу запросив голову студії Respawn Entertainment - Вінса Зампеллу для презентації нового шутеру Titanfall 2. Гра у візуальному плані не сильно відрізняється від оригінальної Titanfall, але це не головне. Радує те, що вперше у серії з'явиться повноцінна сюжетна компанія, яка розкаже вам цікаву та складну, а можливо й трагічну історію взаємовідносин Титана, колишній власник якого героїчно загинув у бою та його нового пілота – Джека Купера, що, напевно, все своє життя мріяв стати чимось більше, ніж звичайним піхотинцем з гвинтівкою в руках. Не можна обійти стороною й мультиплеєр, що був основою першого Titanfall і зазнав ще більш серйозних змін. Тут вам нові види озброєння, титани та здібності персонажа, гак-кішка, за допомогою якої можна чіплятися за краї будівель, і ще більше динаміки. В цілому Titanfall 2 виглядає чудово, дуже чекаємо двадцять восьмого жовтня 2016 року! Наступною грою прес-конференції стала нова частина популярного футбольного симулятора лінійки EA Sports під назвою FIFA 17, яку нам презентував Петер Мур. Відразу хочемо сказати, що гра нарешті змінила свій движок зі старого Ignite Engine на новенький Frostbite Engine, але ця зміна не сильно відбилася на візуальний складовій нового проекту. Цікавим є те, що вперше для цієї серії нам пообіцяли одиночну компанію, яка розкаже і покаже історію становлення молодого футболіста на ім'я Алекс Хантер. На вас чекають складні футбольні матчі, суперечки з тренером чи непрості інтерв'ю зі ЗМІ – подивимося, коли гра нарешті дістанеться полиць магазинів. Усім фанатам спортивних змагань рекомендуємо! Не пропустила прес-конференція і студія BioWare, яка привезла з собою свій довгобуд – Mass Effect: Andromeda та показала його усім присутнім у невеликому ролику. В принципі вони підтвердили все, що було відомо про гру до цього, а саме: замість командора Шеперда у нас новий головний герой, замість космічного фрегату "SSV Normandy" на нас чекає нова конячка з милозвучною назвою "Tempest" та повернення старого-доброго броньовика "M35 Mako", за яким всі фанати серії давно скучили. На вас чекає абсолютно нова галактика, до якої ви дістанетеся лише через шістсот років з моменту початку експедиції та будете поступово відкривати її для себе мов Христофор Колумб чи Фернан Магеллан. Розробники зробили ще більший акцент на варіативність проходження гри, а у напарниках засвітилися мовчазний кроган та усміхнена азарі. Прикро лише одне, що повноцінного геймплею так і не показали, а так хотілося хоча б на три - п'ять хвилин зазирнути до світу Mass Effect: Andromeda. Чекаємо релізу у 2017 році і сподіваємося, що BioWare не підкачають. Electronic Arts наголосила про підтримку невеликих студій за програмою EA Originals та показала новий ігровий проект з назвою Fe, а також анонсувала три гри у всесвіті Зоряних Війн. Головною ж зіркою презентації став показ Battlefield 1 – продовження культової серії, що перенесла свої запеклі бої у часи Першої світової війни. Окрім чудового ролику розробники влаштували стрім свого проекту за участі різних зірок і судячи з геймплейних кадрів Battlefield 1 – це гра яку варто чекати. Динаміка бойових зіткнень зросла, присутня динамічна зміна погоди під час бою, велика кількість зброї та техніки - починаючи під звичайних бронеавтомобілів та закінчуючи знаменитим британським MK, французьким Renault FT-17 та німецьким A7V. Пориньте в динамічні бойові зіткнення за участі піхоти, танків, артилерії, літаків, бойових кораблів та дирижаблів у Battlefield 1 – чекаємо з нетерпінням, доки гра дістанеться релізу або закритого бета-тесту мультиплеєру, що відбудеться цього літа. В цілому ж конференція Electronic Arts була найслабкішою у цьому році, цікавих анонсів було лише декілька, як казав неперевершений Дедпуліо: "It so boring". Другою за рахунком відбулася прес-конференція Bethesda Game Studios. Цього разу усі новинки нам презентував не керівник студії - Тодд Говард, як це було у минулому році, а Піт Хайнс – голова глобального маркетингового відділу та реклами. Розпочалася конференція з анонсу Quake Champions: "Так, Квейк повернувся" сказав Тім Уїллітс – директор id Software, а зала почала аплодувати, незважаючи лише на невеликий, але добре поставлений CGI ролик. Розробники пообіцяли нам ідейного спадкоємця старого і культового Quake III Arena, а це означає лише одне – смертельні битви насиченні ураганним екшеном під акомпанемент прекрасної музики. Звісно хотілося побачити ще Quake у стилі Quake IV на фоні недавнього перезавантаження серії Doom, адже так хочеться повернутися на Строггос. Після цього нам презентували The Elder Scrolls: Legends, карткову гру у всесвіті знайомої багатьом ігрової серії - фанатам цього жанру ігор повинно сподобатися. Хоч голова Bethesda Game Studios - Тодд Говард не був на самій прес-конференції, але йому вдалося порадувати усіх присутніх декількома приємними анонсами. Серед них були два невеликих доповнення до Fallout 4 під назвою Contraption та Vault-Tec, а також сюжетне доповнення Nuka World, що перенесе вас до нової локації розташованої поряд з Бостоном. Тож, беріть зброю до рук та перевірте стан силової броні, адже на вас чекає ще одна незабутня подорож! Серед приємних дрібничок був анонс PC версії Fallout Shelter, а також показ поліпшеної версії The Elder Scrolls 5: Skyrim для володарів PC, XOne та PlayStation 4, під назвою The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition. Чесно кажучи візуальний стиль та картинку The Elder Scrolls 5: Skyrim, вже не раз змінювали модифікаціями, але ми не проти повернутися до Тамріелю ще раз вже двадцять восьмого жовтня цього року. На виставці презентували нове доповнення до нещодавнього Doom під назвою Unto The Evil. Враховуючи те, що мультиплеєр цього ігрового проекту вийшов, м'яко кажучи, не дуже файним, але все-таки знайшов своїх фанатів – це DLC повинно прийтися ним до смаку. Несподівано для всіх Bethesda анонсувала свої два ігрові проекти для VR систем, якими стали Doom та Fallout 4. Якщо ви завжди мріяли побігати по пеклу або по постапокаліптичному Бостону у шоломі віртуальної реальності – ці ігри саме для вас. Але головні анонси Bethesda приберегла до кінця конференції. Давно анонсований Prey 2 нарешті помер, мов фенікс, але з його попелу відродився зовсім інший ігровий проект під назвою Prey. Звісно нам представили лише невеликий CGI ролик і вже з нього стає зрозуміло, що серія нарешті знову ожила. Все що відомо на даний момент: 2033 рік, таємнича космічна станція, новий головний герой на ім'я Морган та невідомий експеримент, в якому ви будете приймати участь. Будемо чекати ще більше новин та пильно слідкувати за цією грою в майбутньому. Головною зіркою прес-конференції Bethesda стала презентація Dishonored 2. Судячи з показаних геймплейних кадрів з грою все добре і основні особливості Dishonored збережені. Основні події розгортаються через десять років після фіналу оригінальної гри, а на вас чекає два ігрових персонажа: герой першого Dishonored - Корво Аттано та імператриця Емілі Колдуін, нове місто та містичні здібності. Чекаємо з нетерпінням одинадцятого листопада цього року, щоб ще раз поринути у темряву пустоти, зазирнути у чорні очі старого приятеля Outsider-а та відправитися у незабутню подорож. В цілому Bethesda не змога повторити успіх своєї минулорічної презентації, але й цього разу вийшло досить непогано. Третьою прес-конференцією Е3 2016 стала презентація від компанії Microsoft. І чесно кажучи, склалося таке враження, що вона була присвячена більше технологічнім новинкам аніж ігровим проектам. Філ Спенсер – голова Microsoft відразу представив нам дві нові консолі Xbox One S та Xbox Project Scorpio. Перша представляє собою більш компактну версію стандартної Xbox One, а друга обіцяє подарувати нам незабутні враження від гри в форматі 4K за рахунок збільшення потужності і встановлення ще кращого процесору. Відверто кажучи, в потенціал Xbox Project Scorpio не дуже віриться - ця консоль повинна вийти аж в кінці 2017 року, а чи побачимо ми п'ятикратний приріст продуктивності у іграх – хто його знає. Першим анонсом на цій прес-конференції став довгоочікуваний багатьма Gears of War 4. Грати цього разу ви зможете за сина Маркуса Фенікса, того самого головного героя попередніх частин франшизи Gears of War або за його напарницю Анну Страуд. Гра передбачає крос-платформний кооператив на двох, але ви запросто зможете пройти сюжетну компанію соло. В цілому – це старий-добрий Gears of War з його традиційними перестрілками, неперервним екшеном та морями крові. Наступним анонсом стало представлення нової Forza Horizons 3 – популярного автосимулятора, що обіцяє нам ще більше автомобілів різних класів та конфігурацій, широкий відкритий світ та запеклі змагання між різними гравцями. Що з цього вийде – побачимо вже двадцять сьомого вересня цього року. Ще одним приємним сюрпризом став показ ігрового проекту під назвою ReCore, в якому ви будете грати за хоробру дівчину на ім'я Кейджі Інафуне. На вас чекають піщані дюни та декілька роботів помічників, які з радістю допоможуть головній героїні в її подорожі та битвах з іншими зовсім недружелюбними мешканцями цієї посушливої пустельної планети. Сподіваємося на нову захоплюючу історію вже з тринадцятого вересня цього року. Далі нам представили Final Fantasy XV, від якої склалося двояке враження. З одного боку ця гра дуже схожа на Metal Gear Rising: Revengeance, а з іншого приємно побачити як чотири персонажа перемагають величезного титана. Думаємо фанатам серії сподобається цей ігровий проект! А далі наступив момент, який не на жарт розчарував фанатів oldschool ігрових проектів, адже нам презентували летсплей гри Minecraft налаштований для шолому віртуальної реальності. Грав в нього не аби-хто, а сам Джон Кармак – один із засновників id Software та шутерного жанру ігор. В даному випадку можна було сказати лише одне: "Все настільки погано, що від побаченого хочеться не плакати, а навпаки сміятися" - усі роздуми та висновки ми залишимо на ваш розсуд. Іншим цікавим анонсом став показ трейлеру гри We Happy Few. Головним героєм якої є репортер Артур Гастінгс, який проживає в невеличному англійському містечку в часи альтернативних шістдесятих років. Жителі цього міста завжди щасливі завдяки спеціальному препарату під назвою "Joy". Вони живуть безтурботно та щодня радуються життю на відміну від головного героя, який в один прекрасний момент відмовляється приймати пігулки та починає бачити, яким світ навколо нього є насправді. Про те, що з себе представляє гра – поки рано говорити, оскільки хотілося щоб розробники показали хоча б шість – сім хвилин геймплею, але на жаль цього не сталося. Своїм стилем цей ігровий проект найбільше схожий на добре відомий багатьом BioShock – а що ж він представляє з себе насправді – дізнаємося вже двадцять шостого серпня. Можлива ця новина викликає у когось усмішку, але одним із головних анонсів конференції Microsoft стала презентація Gwent: The Witcher card game від польської студії CD Project Red. Розробники взяли класичну міні-гру з минулорічного The Witcher 3: Wild Hunt та зробили з неї повноцінний ігровий проект. Нам пообіцяли ще більше нових карт для гри, зустрічі зі знайомими персонажами та запеклі змагання між гравцями в мультиплеєрному режимі. Також не оминув конференцію анонс Tekken 7 - дев'яту по рахунку гру серії Tekken від японської студії Bandai Namco Entertainment. Новий файтинг виглядає чудово, тому ми впевнені, що любителі ігор даного жанру будуть з нетерпінням чекати гру у 2017 році. Порадував усіх присутніх анонс нового Dead Rising 4. Судячи з демонстраційного трейлеру головним героєм залишається знайомий нам журналіст - Френк Вест, що звісно постарів за усі ці роки, але все ще у відмінній формі для того щоб задати жару ходячим трупакам. Чекаємо десятки та можливо сотні різних прибамбасів для упокорення зомбі в час приємних різдвяних свят. Іншим ігровим проектом, що завітав на конференцію Microsoft став Scalebound, що презентував нам юного головного героя з червоними навушниками, мечем та велетенським драконом. В демонстрації гри чотири герої в кооперативі за допомогою зброї та своїх вірних драконів перемагають величезний морепродукт, устрицю чи гігантського краба під стильний музичний супровід і, відверто кажучи, – це не вражає. Що буде з сюжетом чи з поліпшеннями героя та відкритим світом – на ці питання нам таки не дали відповіді. Можливо любителям слешерів ця гра сподобається, але велика ймовірність того, що вона пройде повз нас цього року. Також ще одним суперечливим проектом став показ геймплею гри Sea of Thieves за участі чотирьох різних команд. Ми не дуже віримо в цю онлайнову гру, незважаючи на всі емоції, які побачили в презентаційному ролику. Чому так, а все просто – скоріше за все ця гра із розряду: "Ось вам корабель та відкритий світ, а далі будьте люб'язні досліджуйте його та розважайте себе самі". Якщо у вас є декілька друзів, що весь час грають разом з вами – це не проблема, але якщо ви будете грати в неї соло, вона можливо вам швидко наскучить, а може й ні. Подивимося що буде коли гра дістанеться релізу. Іще Майкрософт представили нам продовження двох популярних ігрових проектів. Першим з них був State of Decay 2 - традиційна гра в жанрі виживання, де ви знову будете змушені тікати від орд зомбі. Зважаючи на успіх оригінального State of Decay, друга частина точно знайде своїх фанатів. Другою грою стала Halo Wars 2, стратегії яка продовжить історію війни між людьми та інопланетянами у добре відомому всесвіті Halo. В свій час Halo Wars була одною з найкращих ігор жанру RTS і ми впевнені, що сіквел може повторити успіх оригіналу. В цілому конференція Microsoft справила на нас двоякі враження, з одного боку компанія презентувала нам достатньо ігрових проектів та технічних новинок, але з іншого насправді захоплюючих анонсів були одиниці, що трошечки розчаровує. Цікаво, що відтепер справжніх ексклюзивів для консолі Xbox One не буде, оскільки згідно програми компанії під назвою Play Anywhere, придбавши гру один раз ви зможете зіграти в неї, як на приставці так і на PC, якщо маєте Windows 10, що, як наслідок, ставить під питання доцільність придбання консолей Xbox. Ми переходимо до розгляду четвертої прес-конференції, яку провела компанія Ubisoft. Розпочалося все дійство з танців та музики, адже нам анонсували новий Just Dance 2017, а на сцену вийшла добре відома Аіша Тайлер. Першим насправді великим ігровим проектом став Ghost Recon Wildlands. Розробники пообіцяли нам найбільший відкритий світ, який ми коли-небудь бачили в іграх Ubisoft. Судячи з показаного геймплею гра насправді вражає своєю варіативністю, але якою вона буде насправді, коли дістанеться релізу і чи цікаво буде одному або в компанії друзів досліджувати безкрайні простори Болівії – побачимо вже у 2017 році. Далі нам представили продовження South Park: The Stick of Truth можливо одного з найвульгарніших ігрових проектів з великою кількістю чорного гумору, що вийшла два роки тому. Цього разу нова гра під назвою South Park: The Fractured But Whole розкаже нам зовсім іншу історію про те, як герої попередньої гри, вирішили зіграти у супер-героїв. В принципі розробники обіцяють нам ще більше допрацьовану бойову систему, багато знайомих персонажів та фірмовий гумор, яким славиться серіал South Park – чекаємо шостого грудня цього року. Наступними цікавинками презентації став анонс двох доповнень до мультиплеєрного ігрового проекту Tom Clancy's The Division. Перше з них носить назву Underground та дасть вам змогу у ролі оперативника проходити нові місії та рейди присвячені підземкам Нью-Йорка та протистояти ще одній новій фракції, що проживає у темних тунелях метро. Доповнення під номером два Survival перенесе вас у засніжені райони Нью-Йорка, а більший акцент буде зроблено не на перестрілки з бандитами, а на виживання самого оперативника у складних кліматичних умовах та холодних зимових бурях. Ubisoft представила декілька проектів спеціально зроблених для шоломів віртуальної реальності. Зустрічайте Eagle Flight VR – кооперативна гра, в які ви будете грати за орла. Всього у раунді дві команди і та команда, яка швидше схопить та принесе здобич до власного гнізда, виграє. Цей проект з одного боку викликає цікавість, оскільки за змаганнями гравців, що літають вулицями Парижу, досить приємно спостерігати, а з іншого боку – як довго ви будете в нього грати і чи не наскучить він вам одноманітними матчами? Думаю відповідь на дане питання знайде кожен сам для себе. Також, нам презентували Star Trek VR, а на сцену запросили самого Левара Бартона. Ви разом з друзями зможете відчути себе учасниками власного космічного корабля NX-1787, що мчить у нові галактики на зустріч невідомому. Судячи з гемплею основний акцент зроблений на кооперативну роботу між усіма присутніми на командному містку персонажами. Якщо хтось не вчасно виконає поставлене перед ним завдання чи проігнорує його – це може призвести до катастрофічних наслідків для усієї команди і космічного корабля в цілому. Думаємо, що фанати серіалу будуть у захваті від гри. Ще одним непоганим моментом конференції став показ геймплею сюжетної компанії ігрового проекту For Honor. Ми вже бачили мультиплеєрний режим цієї гри на минулорічній E3, але цього разу розробники пообіцяли нам три різні ігрові історії. Ви зможете грати за лицаря, самурая або вікінга і ігровий процес за останнього у невеликому ролику показав нам багато чого цікавого. В цілому гра виглядає досить динамічним слешером від третьої особи у незвичайному всесвіті – чекаємо чотирнадцятого лютого 2017 року. Невеликим, але все-таки приємним анонсом став показ гри Grow Up - сіквел, що продовжує історію маленького червоного робота на ім'я B.U.D, що лише недавно почав свій довгий шлях дослідження усієї планети наповненої незвичними рослинами. Але найкращі анонси Ubisoft, як і Bethesda залишили під кінець. Одним з них став показ довгоочікуваної Watch Dogs 2. Тепер ви не похмурий Ейден Пірс, а привітний юнак на ім'я Маркус, що є учасником хакерської групи DedSec. Замість сірого та дощового Чикаго на вас чекає сонячний Сан-Франциско та десятки різних завдань, адже головний герой може зламати будь-що, починаючи від звичайного ошийника для собаки і закінчуючи автомобілями - чекаємо п'ятнадцяте листопада цього року. Останнім ігровим проектом представленим на конференції став Steep, що представляє собою абсолютно новий спортивний симулятор присвячений командним змаганням з різних видів спорту посеред засніжених гір. Гра є абсолютною новинкою для Ubisoft і візуально пейзажі виглядають чудово. Про дату виходу поки нічого не відомо – чекаємо більше новин щодо цього ігрового проекту. В цілому прес-конференція Ubisoft справила позитивне враження, адже нам встигли показати багато нового до анонсованих раніше ігор та вразили усіх присутніх декількома новими насправді цікавими ігровими проектами. До речі компанії Ubisoft виповнилося вже цілих тридцять років, в честь чого вона вирішили роздавати власні ігри в Uplay у подарунок усім фанатам. Ми підходимо до огляду останньої прес-конференції Е3 2016, яку проводила компанія Sony. І розпочалося все з важкої артилерії, оскільки під акомпанемент живої музики на представили новий God of War. Незмінний головний герой – Кратос трошечки постарів, відростив собі бороду та у нього з'явився син, якого він намагається навчити всьому, що знає сам та весь час тримає під жорстким контролем. Судячи з геймплейного відрізку представленого публіці, нова частина пригод Кратоса змінила свій сетінг і зараз найбільш схожа на інший популярний ігровий проект з драконами та магією – The Elder Scrolls 5: Skyrim. Також ми помітили, що динаміка гри в цілому стала трохи меншою, адже головний герой одразу не кидається на супротивників і не розтирає їх в порошок за мить – це може засмутити фанатів попередніх частин, але з іншими аспектами у гри все в порядку. Яскравим анонсом став показ Days Gone. Поки про гру відомо зовсім мало: головний герой байкер/найманець/мисливець за головами, а світ пережив черговий зомбі апокаліпсис. Багатостраждальний The Last Guardian, над яким розробники працювали майже десять років, нарешті отримав дату релізу. Усі хто з нетерпінням чекає на цю гру зможуть пограти в неї вже двадцять п'ятого жовтня цього року, якщо дату релізу ще раз не перенесуть. Показала Sony новий геймплей гри Horizon: Zero Dawn. Цей ігровий проект нам показували раніше, але незважаючи на це, він все ще захоплює подих своєю картинкою відкритого світу та битвами головної героїні з десятками різних механічних динозаврів – чекаємо першого березня 2017 року. Далі нам презентували невеликий ролик ігрового проекту Detroit: Become Human. Виглядає гра просто прекрасно, а основний акцент зроблений на варіативності. Тобто ви зможете вирішити одну і ту ж ситуацію декількома абсолютно різними способами, що призведуть до наслідків, як для головного героя так і для оточуючих його персонажів. Наступним анонсом став показ геймплею Resident Evil 7 і нарешті нова частина культової серії може вийти насправді страшною. Хоча трохи дивує, що ігровий процес відбувається від першої особи, зважаючи на те, що останні декілька частин Resident Evil були виключно від третьої особи. Також, Sony не забула про власні VR системи, оголосивши ціну да дату виходу у продаж шолома віртуальної реальності PlaySationVR та декількох ігрових проектів зроблених спеціально під VR системи. Далі нам представили геймплей нового Call of Duty: Infinite Warfare. Чесно кажучи, космічні битви, планети, футуристична зброя та гігантськи крейсери виглядають чудово, але не вражають - складається таке враження, що більшість фанатів серії придбають її лише заради старого-доброго Call of Duty: Modern Warfare Remastered, а на нову частину не звернуть уваги. Чекаємо четвертого листопада цього року, щоб підтвердити чи спростувати власні очікування. Також нам продемонстрували Lego Star Wars: The Force Awakens – нову гру, що розкаже і покаже події сьомої частини космічної саги у притаманному серії стилі з десятками кумедних ситуацій. Після цього усім презентували нового Spider-Man і, враховуючи попередні відверто кепські частини в цій серії – нова гра виглядає багатообіцяюче. Вразити аудиторію Sony вирішила під кінець, коли на сцену вийшов сам Хідео Кодзіма та представив абсолютно новий проект Death Stranding від власної студії. Про гру абсолютно нічого не відомо, адже окрім невеликого ролику нам не показали нічого. З нетерпінням чекаємо новин про цей ігровий проект. В цілому прес-конференція Sony стала найкращою у цьому році, адже було представлено стільки насправді яскравих ексклюзивів, заради яких варто придбати собі PlayStation 4. Підводячи підсумки конференцій E3 2016, сподіваємося що ви, як і ми прослідкували за кожною з презентацією та відібрали декілька найулюбленіших ігор, які будете чекати з нетерпінням. Ми бажаємо усім нашим читачам удачі і до зустрічі у наступному випуску – не прогавте Steam Summer Sale, що починається вже сьогодні! |
Скріншоти ігрових проектів продемонстрованих на E3 2016 |
Pro Games
|
© 2015-2019 Усі права захищені |