|
Огляд комп`ютерної гри F.E.A.R. 3 |
Сьогодні у випуску ми оглянемо очікуване багатьма продовження популярної серії F.E.A.R. Зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя F.E.A.R. 3 – це комп’ютерна гра в жанрі в жанрі First-person shooter, Survival horror розроблена американською студією Day 1 Studios та випущена у світ двадцять першого червня 2011 року на PC, PlayStation 3 та Xbox 360. Основні сюжетні події розгортаються через дев`ять місяців з моменту фіналу попередньої гри серії - F.E.A.R. 2: Project Origin. Вам презентують головних героїв гри: знайомого з оригінального F.E.A.R., мовчазного оперативника загону спеціального призначення – Поінтмена, що знаходиться в полоні солдат корпорації ATC та його брата Пакстона Феттела, котрий являє собою безтілесний дух. Склалося таке враження, що розробники вирішили не враховувати деякі важливі події попередніх частин серії та взагалі не турбувалися щодо створення та опису подій гри. Якщо спробувати описати сюжетну лінію у двох словах, то її в грі - просто немає. Так званий "сюжет" складається з восьми глав, слабко пов’язаних між собою. Він розвиває та поглиблює історію взаємовідносини двох братів та їх участь у проекті «Origin». Протягом проходження гри ви не отримаєте змістовної інформації про сюжетну зав'язку, розкриття навколишнього світу, відповіді на питання, що відбулося в місті протягом дев`яти місяців. Виникає логічне питання, чому Харлан Вейд перетворився на якесь невідоме створіння, враховуючи те, що в оригінальному F.E.A.R. його донька розчепила свого батька на "атоми" і від нього залишився лише покритий кров'ю скелет. Для проходження компанії вам доступні обидва персонажі, геймплей за яких кардинально відрізняється один від одного. В гру можна зануритися соло або в кооперативі з другом. З Поінтменом все зрозуміло, оперативник майстерно використовує наявні в грі види зброї та військову техніку. Обираєте знайомий вам пістолет, штурмову чи снайперську гвинтівку, пускову установку чи гвоздомет і в режимі slow motion починаєте роздавати на горіхи усім супротивникам. Пакстон Феттел в свою чергу не може використовувати озброєння, але здатний на деякий час вселитися в тіло супротивника і контролювати його. Він добре володіє телекінезом, завдяки якому може зупиняти в повітрі бойові гранати і відбивати їх назад у ворогів, кидати в них вибуховими бочками та ненадовго накладати на брата спеціальний псі-захисний щит. На превеликий жаль в грі не залишилось нічого від тієї містичної атмосфери жахів, за яку фанати так любили попередні частини серії - тут вам ні привидів, ні яскравих галюцинацій з участю Альми Вейд, а монстр, що переслідуватиме головних героїв протягом гри буде викликати лише посмішку і жодним чином не зможе вас налякати. Гра все ще залишається адреналіновим шутером, адже перестрілки з солдатам ATC, простими та елітними фазовими командирами, ворожими бойовими роботами та гелікоптерами приносять задоволення, особливо в кооперативі, але це максимум до якого розробники змогли дотягнутися. В цілому F.E.A.R. 3 є дуже й дуже суперечливою грою, з одного боку вона може похизуватися прекрасною action складовою, але з іншого боку вас очікує відверто слабкий сюжет та відсутність атмосфери жаху. Прикро бачити, як така знаменита серія закінчилась таким надзвичайно слабким проектом. Якщо ви ще збираєтесь проходити цю гру, то рекомендуємо грати у кооперативному режимі - так ви отримаєте хоч якесь задоволення та у дружній атмосфері зможете пройти її до кінця.
"We were brothers, prototype commanders in the emerging field of psychic warfare. I was the favorite. I gave them what they wanted, I gave them blood. They say the Synchronicity with my mother made me...homicidal. He is the first prototype, his enhanced reflexes made him an unstoppable killer. When my brother found me, he put a bullet in my head. But our psychic link never broke, like a curse, bound by blood." "My children...Alma...you were to be my legacy....but you are all monsters!" |
Скріншоти комп`ютерної гри F.E.A.R. 3 |
Pro Games
|
© 2015-2019 Усі права захищені |