Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп'ютерних ігор. Перші довгоочікувані новинки ігрової індустрії цього місяця вже успішно дісталися релізу, принаймні одна з них точно – це ми про Kingdom Come: Deliverance. Огляд на цей ігровий проект присвячений пригодам звичайного сина коваля на теренах середньовічної Чехії, ми обов’язково підготуємо у майбутньому, а поки ми вирішили привернути вашу увагу до продовження справжньої ігрової класики початку двохтисячних. У далекому 2004 році Half-Life 2 став без перебільшення справжньою віхою у ігровій індустрії. Гра, яка не за просто так зібрала кілька десятків нагород разом з купою найвищих оцінок від різних критиків та профільної ігрової преси по всьому світу.
Але не будемо більше поширювати думки з цього приводу, все зможете прочитати у детальному огляді на нашому сайті, якщо зацікавились – ласкаво просимо до архіву. Тож, після шаленого успіху гри, сам голова корпорації Valve – великий і вельмишановний Гейб Логан Ньюелл звернувся з офіційною заявою до усіх фанатів серії Half-Life. Він заявив, що з того моменту усі наступні ігрові проекти даної франшизи будуть виходити у епізодичному форматі, а, точніше кажучи, у вигляді трьох невеликих епізодів.
Це з одного боку дозволить розробникам вільно та без наявності жорстких часових рамок працювати над вдосконалення ігрового двигуна Source і паралельно з цим займатися написанням продовження історії. З іншого ж боку гравцям і фанатам не доведеться чекати ще шість років на появу нової частини серії. І правду кажучи, тоді таке рішення було сприйнято усіма позитивно, як на нього не поглянеш і справді win-win solution. З того моменту розробники взялися за кропітку роботу, а фанати серії в свою чергу почали чекати на хоч якість новини.
І от одного дня після двох довгих років світ нарешті побачило продовження історії. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Half-Life 2: Episode One – це комп’ютерна гра в жанрі First-person shooter розроблена та видана американською корпорацією Valve першого червня 2006 ексклюзивно на PC. Релізу на Xbox 360 і PlayStation 3 довелося чекати аж до десятого та вісімнадцятого жовтня 2007 року відповідно. Сюжетні події першого епізоду розгортаються відразу після фіналу Half-Life 2, а протагоністом гри і надалі залишається єдиний і неповторний випускник Массачусетського технологічного інституту, талановитий фізик-теоретик, володар вченого ступеня доктора філософії в області теоретичної фізики чи просто знаменитий чоловік з червоним ломом у руці – Гордон Фрімен.
Як вам відомо, після вибуху телепорту цитаделі Альянсу, який забрав з собою життя колишнього голову комплексу "Black Mesa" та водночас адміністратора планети Земля – Доктора Уоллеса Бріна, головний герой знову опинився під контролем таємничого чоловіка, одягнутого в класичний чорний костюм з дипломатом у руці - правда не надовго. За мить до відправки містера Фрімена назад у стазіс G-man, зовсім неочікувано для себе, зустрічає на своєму шляху кілька вортигонтів, які спочатку рятують життя Алікс Венс, а потім допомагають фізику-теоретику вибратися з темної безодні.
Цікаво спостерігати за усіма змінами, адже колись для цих інопланетян Гордон Фрімен був лише звичайним розлюченим чоловіком з червоним ломом у руці, що на їх погляд нічим не відрізнявся від інших людей, а тепер вони готові були ризикувати за для його порятунку власним життям. Прийшовши до тями, головний герой опиняється під купою уламків і тут його знаходить вірний механічний чотириногий друг разом з міс Венс. Виявляється, що знешкодження телепорту, завдало комбайнам значно більше шкоди, ніж цього очікували повстанці.
Сили Альянсу дислоковані на Землі залишилися повністю ізольованими від своїх союзників у інших світах, їхня система комунікації була повністю знешкоджена разом з встановленим "Полем стримування". Це, в свою чергу, неабияк посприяло повстанцям у їхній боротьбі у різних куточках планети, а також відкрило багато можливостей для виправлення демографічної ситуації людства в цілому. Процитуємо частину промови шановного доктора Айзека Кляйнера: "For those so inclined, now would be an excellent time for procreation. Which is to say, in layman's terms, you should give serious consideration to doing your part for the revival of the species".
Незважаючи на таку невелику перемогу, головний герою наразі залишався у смертельній небезпеці, оскільки рівень темної енергії реактору Цитаделі досяг критичного рівня. Гігантський символ влади Альянсу між вибухнути у будь-яку хвилину, зрівнявши з землею усе місто. Тож, містеру Фрімену разом з Алікс Венс потрібно було тимчасово стабілізувати реактор, а також успішно забратися геть з "City 17". Такою є сюжетна зав’язка гри, а далі ми традиційно переходимо до огляду технічних і геймплейних особливостей даного ігрового проекту.
З технічної точки зору розробники гри непогано попрацювали над поліпшенням ігрового двигуна Source: змінам піддався штучний інтелект супротивників, була перероблена лицьова анімація NPC разом з системою освітлення з використанням технології HDR. З геймплейної точки зору гра зовсім не відрізняється від Half-Life 2, адже ключові механіки залишилися фактично незмінними. Гордон Фрімен, одягнений у старий-добрий костюм H.E.V. (Hazardous Environment Vest) п’ятої моделі, як і раніше, користується величезним арсеналом зброї.
Починаючи зі знаменитого "Zero Point Energy Field Manipulator" та завершуючи пістолетами, автоматами, гранатами і пусковою установкою. Для відновлення рівня здоров’я і енергії і надалі використовуються спеціальні аптечки разом з батарейками. Одною із особливостей даного ігрового проекту є система взаємодії з напарниками, оскільки на відміну від попередньої гри весь Перший епізод від початку і до самісінького фіналу містер Фрімен проведе у компанії чарівної Алікс Венс. І треба сказати, що міс знає, як за себе постояти і не раз допоможе Гордону під час сюжетних подій, прикриваючи його вогнем з автоматичного пістолета чи дробовика.
Серед супротивників з’явився один новий вид зомбі – Зомбайн. Це колишні солдати армії Альянсу, яким "пощастило" натрапити на хедкрабів. Вони є надзвичайно стійкими та часто полюбляють ходити у самовбивчі атаки. Висмикнувши чеку з гранати, зомбі зі страшенним криком і виттям буде бігти прямісінько до вас, тож будьте уважні і обережні, не підпускайте їх до себе занадто близько. Для когось недоліком гри може стати її відносно невелика тривалість. На вас чекає всього п’ять сюжетних глав, проходження яких загалом займає три-чотири години.
Яскравою аналогією в даному випадку є одне з доповнень до оригінального Half-Life, а саме Half-Life: Blue Shift. В цілому Half-Life 2: Episode One вийшов хоч і невеликим, але файним продовженням історії пригод Гордона Фрімена. Більше нам тут додати нічого. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати лише вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску! |