Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп'ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд популярних ігрових проектів та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до останнього на даний момент епізоду відомої багатьом культової серії Half-Life. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Half-Life 2: Episode Two – це комп’ютерна гра в жанрі First-person shooter розроблена та видана американською корпорацією Valve десятого жовтня 2007 року на PC та Xbox 360. Релізу версії для PlayStation 3 володарям консолі довелося почекати трохи більше місяця, а точніше до двадцять другого листопада того ж року.
Сюжетні події гри розгортаються відразу після фіналу Half-Life 2: Episode One, а головним героєм залишається єдиний і неповторний випускник Массачусетського технологічного інституту, талановитий фізик-теоретик, володар вченого ступеня доктора філософії в області теоретичної фізики чи просто знаменитий чоловік з червоним ломом у руці – Гордон Фрімен. Як вам мабуть відомо, гігантський символ влади Альянсу – Цитадель вибухнула, зрівнявши з землею усе місто. В результаті цього над руїнами з’явився велетенський супер-портал, що веде до інших світів контрольованих Альянсом.
У разі його відкриття знаменита "Семигодинна війна" може повторитися знову, лише цього разу людство не протримається і семи хвилин. Містеру Фрімену разом з Алікс Венс пощастило вибратися з "City 17" цілими та неушкодженими, але, незважаючи на цей радісний факт, вибухова хвиля таки настигла і сильно понівечила потяг. На щастя, нашій парі вдалося знайти працюючу комунікаційну станцію поблизу занедбаної гірничої шахти. Встановивши зв'язок з базою повстанців і поспілкувавшись з Доктором Кляйнером, стає відомо, що у командування вже є план щодо закриття порталу.
Тож, тепер головному герою потрібно буде якомога швидше дістатися до Білої Рощі та доставити секретні дані Альянсу, поцуплені ще під час подій попереднього епізоду. Такою є сюжетна зав’язка гри, а далі ми традиційно переходимо до огляду технічних і геймплейних особливостей даного ігрового проекту. Ключові механіки залишилися фактично без змін, адже містер Фрімен, як і раніше, одягнений у старий-добрий костюм H.E.V. (Hazardous Environment Vest) п’ятої моделі продовжує використовувати величезний арсенал зброї для вирішення більшості проблем.
Ідеальними інструментами для проведення агресивних переговорів з місцевими патрулями Комбайнів, Зомбі та Мурашиними Левами є вже звичний для усіх фанатів серії червоний лом, "Zero Point Energy Field Manipulator", дев’яти міліметровий пістолет, важкий 357 Магнум, пара штурмових гвинтівок AR1 та AR2, дробовик, арбалет, кілька гранат та пускова ракетна установка. Для відновлення рівня здоров’я та енергії костюму й надалі використовуються аптечки разом зі спеціальними батарейками або відповідні зарядні станції.
Крім цього розробники додали до гри три нових види супротивників. Першими з них стали нові синтетичні роботи іменовані учасниками супротиву, як Мисливці. Ці створіння повністю виправдовують власне ім’я, адже в першу чергу запрограмовані на пошук та знешкодження особливо важливих для Комбайнів цілей. Оснащені імпульсними кулеметами та важкою бронею, вони є ідеальним інструментом для підтримки штурмових груп Альянсу і можуть за лічені секунди розправитися з будь-яким опонентом за допомогою вибухових дротиків.
Другими, в свою чергу, стали нові представники сімейства місцевої агресивної фауни – робочі Мурашиних Левів. Ці створіння зазвичай проживають глибоко у гніздах та не часто з’являються на поверхні. Плювати вони хотіли на головного героя та й на будь-кого, кому "пощастило" зустріти їх, у прямому сенсі цього виразу. Їх отруйна кислота настільки їдка, що без проблем роз’їдає каміння та наносить забагато шкоди здоров’ю і костюму, списувати їх з рахунків у бою не варто. Останнім, але не менш небезпечним супротивником, стали штурмові солдати Альянсу.
Одягнуті у спеціальні костюми та оснащенні дробовиками, вони стали смертельними опонентами у ближньому бою та без проблем відправлять протагоніста на той світ за допомогою гранат чи кількох зарядів дробу у притул. Ще одною невеликою новацією став перерозподіл енергії костюму, відтепер ліхтар Гордона Фрімена має автономне джерело живлення і більше не залежить від загально рівня заряду батареї. Основна енергія використовується лише на біг і забезпечення киснем під водою.
Більше не треба хвилюватися про те, що ви раптово залишитись без світла у темному приміщенні наповненому непривітними зомбі і хедкрабами. Не залишилася осторонь і технічна сторона гри, розробники старалися йти в ногу з часом та додали кілька новації до знайомого ігрового двигуна Source. Серед них слід виділити наступні: поліпшену фізичну модель поведінки внутрішньо-ігрових об’єктів, нову систему освітлення та тіней, появу нової шейдерової системи 3.0, яка в купі з інноваційним на той час рендерингом ландшафтів і рослинності призвела до поліпшення графічної складової ігрового проекту.
Загалом Half-Life 2: Episode Two вийшов вельми файним продовженням історії пригод Гордона Фрімена та Алікс Венс розтягнутих на сім окремих епізодів, подарувавши усім фанатам серії ще п’ять чи шість годин незабутніх вражень, пов’язаних з перебуванням в цьому незвичному і насправді унікальному ігровому всесвіті. Подальшу ситуацією з розробкою останнього епізоду з трилогії під назвою Half-Life 2: Episode Three відома мабуть усім. На жаль, анонсований у травні 2006 року фінальний етап пригод містера Фрімена, реліз якого був запланований на кінець 2007 року так і не відбувся, а розробка з якихось причин була повністю заморожена.
З тих часів пройшло небагато й немало - вже більше одинадцяти років, а фанати серії, незважаючи на усі ці прикрі фактори, й досі продовжують чекати. Можливо одного дня, ми таки знову почуємо знайомий голос одягнутого в суворий чорний костюм G-men-а та ще раз зануримося у пригоди знаменитого фізика-теоретика з червоним ломом у руках. Більше нам тут додати нічого, купувати цю гру чи ні, як завжди, вирішувати лише вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску! |