Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп’ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд популярних ігрових проектів та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до сіквелу Hitman 2016 року. Детальніше про нього ви можете прочитати у відповідній рецензії, якщо зацікавилися – ласкаво просимо до архіву. Як ви мабуть знаєте, через рішення якогось з менеджерів датської студії чи видавця випускати гру у епізодичному форматі по одному ігровому рівню, точніше кажучи, по одному новому контракту в місяць фактично поставила проект у зовсім скрутне становище.
Ані представники профільних ігрових ЗМІ, ані хардкорні фанати серії, котрі слідкували за пригодами Агента 47 ще з початку двохтисячних років, залишилися, м’яко кажучи, незадоволеними. Ситуація кардинально не змінилася навіть тоді, коли датчанам успішно вдалося укомплектувати перший сезон усім заявленим контентом, невловимими цілями та навіть бонусними рівнями. Як наслідок, гра стала для студії справжнім фінансовим провалом, ще більше згущали хмари неприємні новини про розрив відносин з японською корпорацією Square Enix, котрі планували залишити у себе права на таку знамениту франшизу.
На щастя, представникам IO Interactive тоді вдалося викупити за високу ціну і залишити своє дітище під власним дахом. Далі у ЗМІ почали з’являтися статті про масові звільнення співробітників студії і, чесно кажучи, складалося таке враження, що ця чорна полоса невдач вже ніяк не припиниться. Тоді фанати серії, зваживши усі скрутні обставини, поставили під сумнів швидкий вихід обіцяного другого сезону, а після цього настала справжня інформаційна тиша. З тих часів пройшло трохи більше року і, слід сказати, що представники студії не сиділи склавши руки, а навпаки продовжили роботу над франшизою, знайшли нового видавця і вже сьомого червня 2018 року офіційно анонсували повноцінний другий сезон.
Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Hitman 2 – це комп’ютерна гра в жанрі Third-person shooter, Stealth розроблена датською студією IO Interactive та видана при підтримці американської корпорації Warner Bros. Interactive Entertainment тринадцятого листопада 2018 року на PC, Xbox One та PlayStation 4. Сюжетні події другого сезону стартують відразу після епілогу Hitman 2016 року, а головним героєм й надалі залишається клон першого класу, професійний вбивця зі штрих кодом на потилиці – Агент 47.
Він й надалі, активно співпрацюючи з Діаною Бернвуд, намагається розплутати клубок подій пов’язаних з секретною організацією "Providence" та напасти на слід "Таємного Клієнта". Цього разу представники студії вирішили вдруге не наступати на ті ж самі граблі і одразу випустили другий сезон повністю укомплектований контентом. На вас чекають шість масштабних за своїми розмірами ігрових рівнів. Виконуючи різноманітні контракти ICA, містер Ріпер завітає до невеликого маєтку на березі моря у Новій Зеландії, прийме участь у міжнародних швидкісних перегонах у сонячному Маямі, навідається у маленьке колумбійське містечко Санта-Фортуна, пройдеться вуличками густонаселеного індійського міста - Мумбаї.
Також він насолодиться мальовничими краєвидами справжньої американської глибинки Уіттлтон-Крік і врешті-решт потрапить на розкішну вечірку найвпливовіших і найбагатших людей цього світу, організовану посеред стародавньої готичної фортеці десь у Північній Атлантиці. З технічної точки зору новинка фактично майже не відрізняється від попередньої частини серії. Розробниками й надалі використовується за основу перевірений часом ігровий двигун Glacier Engine 2. Теж саме залишається актуальним і для геймплейної складової гри.
Якщо ви пройшли Hitman 2016 року, то прекрасно представляєте, чого очікувати від другого сезону. Перед початком кожного рівня, після невеликого брифінгу, вам надають можливість обрати необхідне спорядження, костюм та точку старту. Розробники прекрасно попрацювали над левел дизайном доступних рівнів, котрі місцями вражають своїми масштабами, оскільки, як і раніше, Сорок Сьомий може усунути ціль чи групу цілей добрим десятком доступних способів. Деякі з них є зовсім неочевидними і розкриваються лише при повторному проходженні.
Нікуди не поділися такі важливі атрибути серії, як рейтингова система і рівень майстерності. По завершенню кожного контракту гра оцінює ваш стиль проходження, видаючи при цьому відповідний статус та відкриває Агенту 47 нове спорядження, а також інші точки старту. Тож, іншими словами, рівень реіграбельності другого сезону, як і першого, залишається на висоті. Слід додати, що розробники постаралися привнести у гру кілька геймплейних інновацій. І першою з них є повернення у інвентар Агента 47 знаменитого чорного кейсу.
Тепер в нього дозволяється помістити не лише снайперську гвинтівку, а взагалі будь-який предмет на ваш смак, і пронести крізь заборонені зони непоміченим. Другою новацією стала поява можливості Сорок Сьомого змішуватися з натовпом та ховатися від непроханих очей у кущах чи високих заростях - привіт фанатам серії Assassin’s Creed. Такий собі імпровізований додаток до вже існуючої стесл механіки. Третьою геймплейною новацією стала переробка поведінки NPC, точніше її розширення.
Раніше серед натовпу знаходилися люди, котрі швидко розкривали перевдягнутого Сорок Сьомого і піднімали тривогу. У сіквелі електронні болванчики навчилися без проблем помічати головного героя, ледь побачивши його силует у дзеркалі чи іншій світло відбиваючий поверхні. Тож, підібратися до когось непоміченим і отримати найвищий рейтинг "Silent Assassin" по завершенню контракту, стало ще складніше. Окремо хочеться сказати кілька слів про два режими: "Невловимі цілі" та "Ghost". Перший не стане ні для кого сюрпризом, адже за своєю концепцією повністю копіює механіку представлену у попередній грі.
Це такі собі тимчасові івенти з унікальними цілями і винагородами на виконання яких у вас є всього одна спроба. Другий режим слугує такою собі кооперативною новинкою і являє собою чисте змагання між двома гравцями по черзі. Хто швидше і ефективніше усунув ціль на певному ігровому рівні – той і виграв. Було б ще краще, якби на одній мапі діяли двоє гравців одночасно, змагаючись між собою, що зробило проходження контракту більш насиченим і цікавим. На жаль, на даний момент цей режим є непоганою розвагою лише на декілька вечорів, але на більше не варто розраховувати.
Звісно були у даної новинки і кілька суттєвих недоліків, котрі трохи псували загальні враження від проходження сюжетної лінії. Одним з них був сирий технічний стан проекту на момент релізу. Непрацюючі скрипти, NPC, що проходили крізь об’єкти інтер’єру, магічна, зачарована та водночас літаюча крізь стіни валіза, яка стала предметом бурхливих дискусій серед фанатів, проблеми з частотою кадрів та відображенням тіней на деяких рівнях. Слід зазначити, що частину з вище перерахованих глюків вже успішно полагодили патчами.
Другою проблемою є невисоке різноманіття предметів, які відкриваються у винагороду при проходженні рівнів. Наприклад, при завершенні контракту в інвентарі з’являється пістолет чи відмичка аналогічні вже існуючим, але з приставкою "MK II", що погодьтеся виглядає так собі. Таких унікальних предметів, як спеціальний п’яти міліметровий міні-пістолет з попередньої гри, тут дуже й дуже мало. Бувають взагалі кумедні і непотрібні речі, коли у винагороду за контракт отримуєш рибу, середньовічний лицарський меч чи булаву.
Ще однією ложкою дьогтю у цій бочці меду стала потреба постійного Інтернет підключення до серверів студії, котрі час від часу переставали функціонувати. Бачити на екрані монітору плашку з написом: "Your connection to Hitman 2 server has been lost", було не зовсім приємно, оскільки увесь прогрес місії в такому випадку йшов коту під хвіст. Для когось зовсім невеликим недоліком може стати те, що усі ролики і кат-сцени між місіями оформлені у статичному стилі, замість звичного CGI, але ми не бачимо в цьому нічого страшного.
В цілому Hitman 2 чи, правильніше сказати, другий сезон пригод Сорок Сьомого вийшов непоганим продовженням серії з яскраво вираженими перевагами і недоліками. Беручі до уваги, той факт, що розробникам вдалося успішно вирішити величезні проблеми та пройти крізь справжнє виробниче пекло, – це диво, що серія залишилася на плаву, а не була відкладена на полицю до кращих часів. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати вам, а ми традиційно бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску!
|