Pro Games | Огляди комп`ютерних ігор

Pro-games: історії, відкриття, розваги ігрової індустрії.

Огляди комп`ютерних ігор в жанрах: 3D-шутери, шутери від першої і від третьої особи, тактичні шутери, слешери, аркади, стелс-екшн, симулятори, економічні, стратегії в реальному часі і покрокові стратегії, варгейми, глобальні стратегії, пригоди, рольові ігри, тактичні РПГ, головоломки і онлайнові ігри"

Pro-Games | info@pro-games.com.ua

Огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution
Скріншот 1 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп'ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд популярних ігрових проектів та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до п’ятої по рахунку гри знаменитої серії Hitman. Після шаленого успіху Hitman: Blood Money, який приніс своїм авторам купу грошей та швидко став культовим серед сотень тисяч фанатів, вже не дивує той факт, що усі почали з нетерпінням чекати продовження. З того часу про нього нічого не було чутно - стіна, так званої, інформаційної тиші трималася кілька років, тут й там ходили поодинокі чутки про можливу роботу над п’ятою частиною серії, але жодних новин від розробників не поступало.

Скріншот 2 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionУ 2007 році на екрани кінотеатрів встиг вийти неоднозначний кінофільм з аналогічною назвою за авторством відомого французького кінорежисера – Люка Бессона. І от коли після п’яти довгих років очікування фанати змирилися з незавидною долею серії, як незадовго до E3 2011 розробники виклали у мережу короткий трейлер. Сама ж масштабна презентація проекту відбулася у ході виставки Electronic Entertainment Expo 2011, на якій представники датської студії показали усім оновленого Хітмана, розповівши про деякі особливості і нововведення. Сказати, що ця чудова звістка несказанно порадувала всіх – це нічого не сказати.

Скріншот 3 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionТож, якою вийшла п’ята гра і чи вдалося датчанам не вдарити у бруд обличчям – не хвилюйтеся, влаштовуйтесь зручніше, зараз ви про все дізнаєтесь. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Hitman: Absolution – це комп’ютерна гра в жанрі Action-Adventure, Stealth, Third-person shooter розроблена датською студією IO Interactive та видана при підтримці японської корпорації Square Enix двадцятого листопада 2012 року на PC, PlayStation 3 та Xbox 360. Сюжетні події гри розгортаються через кілька років після фіналу Hitman: Blood Money.

Скріншот 4 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionГоловним героєм й надалі залишається трохи старший за віком, але все ще у відмінній формі, клон першого класу з порядковим номером "640509-040147" – Агент 47. Оповідання гри стартує з зовсім неочікуваної події. Справа в тому, що незмінний координатор діяльності Сорок Сьомого – Діана Бернвуд одного дня, після довгих років роботи, вирішила без будь-яких пояснень зрадити секретне агентство ICA, поставивши його у дуже скрутне становище. Спочатку вона знищила кілька десятків важливих інформаційних баз даних та окрім цього заблокувала фінансові рахунки компанії, а потім скориставшись піднятою панікою і плутаниною зникла, не залишивши після себе й сліду.

Скріншот 5 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionВ результаті цих подій робота міжнародного контрактного агентства була підірвана і лише через рік раді директорів вдалося повністю відновити його функціональність. Разом з цим вони зовсім не забули про вчинок своєї колишньої колеги та витратили немало ресурсів на її пошук. Врешті-решт їм вдалося вийти на слід Діани, який привів їх до одного з вишуканих і розкішних маєтків у Чикаго. Такий собі будиночок на березі річки повний охорони та оточений з усіх боків камерами спостереження. Після проведення аналізу території головою ICA – Бенджаміном Траверсом було прийнято рішення відправити на завдання свого найкращого агента.

Скріншот 6 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionСорок Сьомий у притаманний йому холодній манері, без будь-яких емоцій та переживань погоджується на виконання місії, вказуючи на те, що одного дня він буде згадувати про ці події, як про звичайний нічим непримітний черговий контракт. Без будь-яких проблем Агент 47 пробирається до цілі і ліквідує Діану, але перед смертю вона не тільки розповідає протагоністу причини власного вчинку, а крім цього просить його лише про одну річ – взяти під опіку дівчину на ім'я Вікторія та ні в якому разі не віддавати її у руки Бенджаміну Траверсу.

Скріншот 7 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionЗваживши усі за і проти, головний герой погоджується виконати останню волю своєї давньої знайомої. З цього і починається новий виток пригод у житті професійного кілера. Такою є сюжетна зав’язка гри, а далі ми традиційно переходимо до огляду геймплейних і технічних особливостей даного ігрового проекту! Цікаво слідкувати за тим, як розробники разом з сценаристами вирішили скористатися однією зі своїх старих ідей, зроблених ними дуже давно у Hitman 2: Silent Assassin, вдихнувши у неї, так-би мовити, нове життя.

Скріншот 8 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionТочніше кажучи, вони вдруге розкрити образ Сорок Сьомого, презентувавши його не як холоднокровну машину для вбивств, створену Доктором Отто Вольфгангом Орт-Мейером, а звичайною людиною з власним характером, цінностями, бажаннями, цілями і принципами. І слід сказати, що спроба під номером два вдалася сценаристам на славу. З технічної точки зору ігровий проект не відставав від своїх конкурентів, ідучи в ногу з часом. Розробники зробили для нової частини серії абсолютно новий ігровий двигун Glacier Engine 2.

Скріншот 9 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionТож, такі візуальні аспекти, як графіка, деталізація і фізика поведінки об’єктів, анімація NPC на представлених у грі рівнях і багато інших аспектів не викликали жодних питань. Крім цього на гравців чекало чимало змін у вже знайомих геймплейних механіках. Однією з них стало кардинальна переробка механіки стелсу. У попередніх іграх серії у разі викриття головного героя - на нього кидали усі сили, а охоронці та інші персонажі на ігровій локації автоматично ставали ворожими. То тепер це не так, оскільки у разі невдачі чи викриття, Сорок Сьомий може створити видимість того, що здається у полон, а потім, майстерно розібравшись зі свідками, спокійно пройти собі далі.

Скріншот 10 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionІнші NPC, які не знаходилися в цей час поблизу й нічого не бачили його, закономірно не будуть проявляти до нього будь-яку агресію. Також, серед здібностей головного героя з’явилася новинка під назвою інстинкт. При активації даного вміння замаскований протагоніст на відносно невеликий проміжок часу стає, так-би мовити, своїм серед чужих та може без перешкод пройти повз охорону, залишаючись непомітним, чи, навпаки, провести  процедуру "Point shooting" та стратити декількох супротивників за частку секунди, як і у Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction.

Скріншот 11 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionДо того ж з її допомогою підсвічуються усі NPC довкола, маршрути їхнього руху разом з інтерактивними предметами. Хтось із давніх фанатів може з впевненістю заявили, що розробники зробили гру більш казуальною, але на щастя ця здібність просто вимикається в опціях усього одним кліком миші. Змінам піддалася і знаменита рейтингова система, яка стала враховувати ще більше різноманітних факторів: будь-то скільки разів головного героя помітили у забороненій зоні та яким чином він знешкодив ту чи іншу ціль.

Скріншот 12 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionТож, отримати завітного звання "Silent Assassin" при ліквідації тієї чи іншої цілі або "Shadow" у разі втечі від озброєної облави поліції - стало ще складніше. Останньою, але не меншою новацією стало доопрацювання штучного інтелекту супротивників. Наприклад, переодягнувшись в уніформу поліцейського Сорок Сьомий не буде викликати жодних підозр у більшості NPC довкола. Кухарі, садівники та інші громадяни не звертатимуть на нього жодної уваги. А от начальнику патруля, у такому випадку, взагалі варто не попадатися на очі, оскільки той добре знає всіх учасників підрозділу.

Скріншот 13 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionДля нього не стане проблемою за кілька секунд зрозуміти, що перед ним стоїть переодягнений самозванець і, як наслідок, швидко підняти тривогу. На жаль, були у новинки від IO Interactive і кілька мінусів. До яких слід віднести оптимізацією, певні глюки і баги. В деяких моментах гра просто вилітала на робочий стіл з критичною помилкою, що псувало загальні враження від проходження. На щастя, розробники швидко полагодили ці несправності протягом наступних місяців з подальшим випуском патчів.

Скріншот 14 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionВ цілому Hitman: Absolution вийшов непоганим продовженням серії, який розподілив фанатів серії на два табори. Одним цей ігровий проект сподобався, інші ж сильно розчарувалися та почали активно критикувати його. Виною цьому явищу стала маркетингова кампанія, адже у наявних рекламних трейлерах і роликах не раз демонстрували різні методи ліквідації цілей. Тож, у багатьох не раз склалося таке враження, що у підсумку гра буде дуже схожа на Hitman: Blood Money, але більш масштабна, технологічна і прогресивна.

Скріншот 15 - огляд комп`ютерної гри Hitman: AbsolutionОчікування не справдилися, оскільки у підсумку ми отримали проект близький по духу до кіножанру Road movie зі знайомими персонажами й механіками, але занадто далекий від класичних частин серії. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати лише вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску!

Скріншоти комп`ютерної гри Hitman: Absolution
Скріншот 16 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 17 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 18 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 19 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 20 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 21 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 22 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution

Скріншот 23 - огляд комп`ютерної гри Hitman: Absolution
 
Огляди комп`ютерних ігор від Михайла Корсуна





Михайло Корсун
головний редактор

Pro Games
info@pro-games.com.ua

© 2015-2018 Усі права захищені