|
Огляд комп`ютерної гри Quake IV |
Сьогодні у випуску ми вирішили розглянути гру, що стала класикою серед проектів першого десятеліття двохтисячних років. Зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Quake IV - це комп’ютерна гра в жанрі First-person shooter розроблена американськими студіями іd Software та Raven Software і видана за підтримки компанії Activision вісімнадцятого жовтня 2005 року на PC та Xbox 360. Основні сюжетні події розгортаються через деякий час після фіналу Quake II та продовжують історію війни землян із ворожою расою кібернетичних організмів - строггами. Ви ще не забули чим закінчилась перша спроба відкритого військового вторгнення на Строггос? Більшість десантних капсул було збито ще на підльоті до планети, а велика кількість уцілілих космічних десантників потрапили у полон до строггів, а ми, у ролі одинокого морського піхотинця на ім'я Біттерман, залишалися наодинці з усіма ворогами. Скоріше за все, наступ на планету під номером два планували тіж самі бездарі, що й першого разу. Вони напевно подумали: "Не вийшло у нас перемогти минулого разу - так давайте спробуємо задавити ворога кількістю" та напрявлили до планети декілька десятків важких військових крейсерів. На превеликий жаль друге вторгнення на Строггос розвивається приблизно по аналогічному сценарію, що і перше. Цього разу, черговим добровольцем є Метью Кейн – учасник елітного підрозділу космічних морських піхотинців під назвою Rhino squad. Перед головним героєм буде поставлене завдання знешкодити інформаційний центр строггів під назвою Tetranode за допомогою електромагнітної бомби та перемогти відомо вам з Quake II ворожого воєначальника - Макрона, що в цій грі не нагадує простого робота, а більше схожий на гігантського кібернетичного краба. На щастя в цій грі ви не один, а з вірними військовми товаришами, готовими в будь-яку мить вилікувати Метью від отриманих поранень, відновити броню або прикрити шквальним вогнем. Разом з морськими піхотинцями ви стикнеться з купою труднощів, будете прориватися крізь ворожі ряди строггів, знешкоджувати оборонні системи планети, переживете радість перемог, гіркоту поразок та втрату бойових товаришів. На відміну від другої гри серії головний герой потрапить у полон та повною мірою відчує на собі усі неприємності строггофікації. Ігровий процес не змінився з попередніх частин серії, хоч і став більш сюжетно орієнтованим. Гра з перших хвилин не кидає вас у "бойову м'ясорубку", а динаміка бойових зіткнень набирає оберти поступово з кожною сюжетною місією і вже починаючи з середини гри - розкривається у всій красі та набуває форми знайомих вам зіткнень з Quake II. Для Quake IV є актуальним приказка: "Рух - це життя" - тому варто завжди бути на поготові, оскільки супротивники можуть з'явитися несподівано, а зустріч з пачкою строггів у темному коридорі або атака строгга-берсекера може добряче вас налякати. Перечекати за укриттям, як в Call of Duty, вам не вдасться, адже строгги не знають страху чи жалю і, ледь вгледівши головного героя, будуть наступати з усією наявною військовою силою. Змінам піддалися супротивники, а точніше їх перша поява під час проходження гри - відтепер кожен з нових строггів буде поставати перед вами у невеликому ігровому ролику - починаючи від звичайних строггів піхотинців і закінчуючи тактичними юнітами, залізними дівами, кіберсобаками, гігантськими літаючими роботами, босами та mini-босами. Для виживання на недружелюбній для людей планеті і переробки наявних ворогів на металобрухт Метью зможе використовувати стандартний пістолет, штурмову гвинтівку, дробовик, гіпербластер, гвоздомет, пускову установку, генератор темної матерії та інші наявні види озброєння. Під час наземних подорожей по планеті вам дадуть змогу побувати за кермом футуристичного танка чи важкого бойового робота, руйнуючи при цьому вороже налаштованих павуків, турелі та ескадрильї літаючих роботів. Незважаючи на те, що грі вже цілих одинадцять років, движок id Tech 4, що був інноваційним на 2004 - 2005 роки і "зносив башту" у багатьох фанатів серії реалістичними тінями, високою якістю картинки та багатьма іншими графічними аспектами - все ще радує. Порівняно з популярними Nextgen проектами 2016 року гра не виглядає так реалістично, але чого ви хочете - це ж старий-добрий Quake! В цілому Quake IV – був, є і залишається відмінним адреналіновим шутером, класичним проектом ігрової індустрії, в якому гармонійно поєднуються цікава історія, шалена динаміка бою та жахи Строггосу. Якщо ви скучили за oldschool хардкорними шутерами пограйте в цю неперевершену гру, котра, незважаючи на свій вік, принесе вам багато емоцій. "I hear their voices when I sleep. I've seen the worst of war. But I can't escape the images of the Strogg. A metallic spine, jutting awkwardly through muscle. Flesh and bone fused with wires and steel. I hear their voices when I sleep. Created for war and fueled by the blood of their enemy. But this isn't just a nightmare, it's who I've become." |
Скріншоти комп`ютерної гри Quake IV |
Pro Games
|
© 2015-2019 Усі права захищені |