Pro Games | Огляди комп`ютерних ігор

Pro-games: історії, відкриття, розваги ігрової індустрії.

Огляди комп`ютерних ігор в жанрах: 3D-шутери, шутери від першої і від третьої особи, тактичні шутери, слешери, аркади, стелс-екшн, симулятори, економічні, стратегії в реальному часі і покрокові стратегії, варгейми, глобальні стратегії, пригоди, рольові ігри, тактичні РПГ, головоломки і онлайнові ігри"

Pro-Games | m.korsun@ukr.net

Огляд комп`ютерної гри RAGE
Скріншот 1 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп’ютерних ігор. Ми продовжуємо огляд популярних проектів ігрової індустрії і на фоні майбутнього релізу RAGE 2, який повинен статися за кілька місяців, вирішили привернути вашу увагу до оригінального RAGE. Історія першої гри серії розпочалася ще у далекому 2007 році, коли у ході виставки Quakecon 2007 сам голова id Software - Джон Кармак презентував усім присутнім справжню новинку. Короткий хвилинний тизер-трейлер, демонстрував зовсім не продовження таких відомих серій, як Wolfenstein, Doom, Quake, а абсолютно новий IP знаменитої студії.

Скріншот 2 - огляд комп`ютерної гри RAGEСтворений на інноваційному ігровому двигуні Id Tech 5 він з перших кадрів виглядав, як файний пост апокаліптичний мікс всесвітів Fallout та Mad Max, приправлений фірмовою шутерною механікою від засновників жанру. Не дивно, що гості виставки залишилися від побаченого у захваті. Заінтриговані майбутньою новинкою сотні тисяч гравців по всьому світу почали чекати виходу гри. Як це часто, буває далі проект потрапив у середовище виробничого пекла на довгі чотири з половиною роки. Протягом цього періоду Джон Кармак та інші працівники студії активно ділилися подробицями щодо гри, розповідаючи про відкритий світ та деякі деталі сюжету представникам профільних ігрових ЗМІ.

Скріншот 3 - огляд комп`ютерної гри RAGEТакож id Software за час розробки проекту змінила корпорацію-видавця принаймні раз, розірвавши ділові відносини з EA та домовившись про випуск гри при підтримці корпорації Bethesda Softworks. Незважаючи на довгий період розробки та проблеми, з якими стикнулася студія, фанати з нетерпінням чекали настання дати релізу. І от одного прекрасного осіннього дня 2011 року Інтернетом прокотилася чудова звістка – RAGE нарешті "had gone gold". Можливо вас цікавить, яким врешті-решт вийшов цей багатостраждальний проект-довгобуд?

Скріншот 4 - огляд комп`ютерної гри RAGEНа це питання ми зараз і постараємося дати максимально розгорнуту відповідь. Не будемо більше затягувати вступ, як кажуть, влаштовуйтесь зручніше та беріть з собою щось смачненьке, адже ми розпочинаємо наш огляд. Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя RAGE – це комп’ютерна гра в жанрі First-person shooter розроблена американською студією id Software та видана при підтримці корпорації Bethesda Softworks четвертого жовтня 2011 року на PC, Xbox 360 та PlayStation 3.

Скріншот 5 - огляд комп`ютерної гри RAGEСюжетні події гри розгортаються у далекому майбутньому, точніше у 2029 році. Тоді представниками NASA та вченими у космічному просторі був знайдений велетенський астероїд 99942 Apophis, який стрімко слідував до нашої з вами третьої планети сонячної системи. Не маючи можливості змінити траєкторію руху небезпечного космічного тіла та відвернути наближення Армагеддону, не знайшлося в цьому світі свого Брюса Вілліса, можновладцям різних країн світу стало зрозуміло, що глобальна катастрофа неминуча.

Скріншот 6 - огляд комп`ютерної гри RAGEВ зв’язку з чим зелене світло отримала глобальна міжнаціональна програма під кодовою назвою Eden Project. За короткий період на земному континенті було збудовано сотні невеликих сховищ, точніше кажучи, Ковчегів, які повинні були стати останньою надією людства на порятунок. Згідно основного плану, розробленого вченими, учасники проекту успішно б пережили цю невідворотну трагедію для всього людства, знаходячись у кріогенному сні, а через деякий час, прокинувшись і вийшовши на поверхню, відродили цивілізацію.

Скріншот 7 - огляд комп`ютерної гри RAGEОдним із щасливчиків, котрому пощастило потрапити до проекту, став головний герой гри - лейтенант Корпусу морської піхоти США, відомий серед своїм побратимів, як Ніколас Рейн. В день катастрофи розпочався протокол запуску Ковчегів, в рамках якого він разом з іншими учасниками програми отримав спеціальний костюм разом з ін’єкцією симбіотичних мікрокомп'ютерів іменованих Nanotrites. Колишній військовий прослідував у "Ark 437a", де занурився у кріосон під останні слова голови програми: "We may live to see another day", а вже за пару годин астероїд зіткнувся з Землею.

Скріншот 8 - огляд комп`ютерної гри RAGEВнаслідок чого людська цивілізація була повністю знищена, а поверхня планети на довгий час перетворилася на випалену пустелю. З цього моменту пройшло цілих 106 років, а коли протагоніст нарешті прийшов до тями, то з жахом зрозумів, що є єдиним, кому пощастило вижити. Інші резиденти Ковчегу загинули внаслідок збою роботи кріогенної системи. Проблеми протагоніста на цьому не звершилися, адже не встиг збентежений Ніколас вийти на поверхню і ступити кількох кроків у цьому новому дивному світі, як ледь не став жертвою невідомих бандитів.

Скріншот 9 - огляд комп`ютерної гри RAGEНа щастя, його врятував один із місцевих жителів, вчасно прийшовши на допомогу. Цей люб’язний чоловік привіз протагоніста у власне поселення, де швидко пояснив, що тепер протагоніст йому винен. Також він розповів, що у цьому пост апокаліптичному світі на головного героя чатують небезпечні банди, одна гірша за іншу, кровожерливі мутанти, а також те, що представники влади платять непогані гроші за кожного знайденого і зданого вихідця з Ковчегів. Зваживши усі за і проти, Ніколас вирішує допомогти своєму рятівнику та мешканцям цього невеликого містечка з чого і розпочинається його пригоди.

Скріншот 10 - огляд комп`ютерної гри RAGEТакою є сюжетна зав’язка гри, а далі ми традиційно переходимо до огляду геймплейних і технічних особливостей даного ігрового проекту. З технічної точки зору гра на свій час виглядала зовсім непогано завдяки можливостям ігрового двигуна Id Tech 5, хоча були з ним і деякі проблеми, котрі ми опишемо трохи пізніше. З геймплейної точки зору гра в першу чергу представляла собою непоганий шутер. Розробники наділили головного героя величеньким арсеналом зброї, серед якого знайшлося місце пістолету, дробовику, штурмовій і снайперській гвинтівці, арбалету, пусковій установці та парі гранат.

Скріншот 11 - огляд комп`ютерної гри RAGEЦе ще не все, адже автори наділили кожен екземпляр зброї індивідуальністю зі своїми особливостями - як вам дробовик, що може стріляти звичайним дробом, ракетами та плазмовими зарядами або ж арбалет зі сталевими, вибуховими, електричними та контролюючими розум стрілами – звучить зовсім непогано чи не так? На користь екшен складовій гри йде можливість головного героя відроджуватися після отримання смертельних поранень завдяки дії мікрочастинок, що знаходяться в його крові.

Скріншот 12 - огляд комп`ютерної гри RAGEВони не лише реанімують його, відновивши здоров’я, а ще захищають свого носія від пошкоджень. Другою важливою складовою гри є система крафтингу. Маючи необхідну кількість ресурсів, а також знайшовши спеціальні схеми чи придбавши їх у торгівців, протагоніст має змогу створити собі декілька унікальних предметів. Наприклад, аптечки, відмички для зламу дверей, радіокеровані міні-автомобілі з вибухівкою, стаціонарні турелі, автоматичні павукоподібні вартові боти, гострий мов бритва, бумеранг, одним кидком якого можна було знести голову з плечей мутанту, чи ін’єкції, що збільшували максимальний рівень здоров’я головного героя.

Скріншот 13 - огляд комп`ютерної гри RAGEНепогано виглядала і автомобільна складова гри. У гаражі протагоніста знайдеться місце п’ятьом залізним коням: квадроциклу Jetter ATV, швидким buggy Dune Buster і Rat Rod, важким Cuprino та Monarch. Кожен автомобіль дозволялось налаштовувати, як забажаєте, встановлюючи додаткову броню, таран, озброєння або ж змінюючи двигун, елементи підвіски, колеса та систему NOS (Nitrous Oxide System). Звісно для цього були потрібні не гроші, а спеціальні гоночні сертифікати, отримати які можна було лише у винагороду за участь у вуличних перегонах.

Скріншот 14 - огляд комп`ютерної гри RAGEКраплинку необхідного різноманіття у цей пост апокаліптичний світ додавали й інші побічні активності у вигляді кількох міні ігор та телевізійного шоу Mutant Bash TV, котре очолював містер J.K. Stiles. На жаль були у даного проекту і кілька суттєвих проблем, які ми не залишимо без уваги. Першою з них стала відсутність нормального прописаного сценаристами сюжету та  оповідання, котре кульгало на обидві ноги. Крім непоганої зав’язки, описаної нами раніше, на більше можете не розраховувати.

Скріншот 15 - огляд комп`ютерної гри RAGEЯкщо під час проходження історії в голові починають закрадатися думки про те, як влаштований цей світ, що представляють з себе ворожі банди, що це за сили супротиву, що за страшні експерименти проводилися представниками влади у руїнах старого міста, хто такий генерал Мартін Кросс, як сценаристи підкладають тобі чергову свиню. Немовби кажучи, агов шановний, немає часу на роздуми чи пояснення, ану швиденько піди у чергове лігво бандитів чи мутантів, перебий їх усіх та принеси предмети A, B та С.

Скріншот 16 - огляд комп`ютерної гри RAGEДругою проблемою є те, що побудований розробниками відкритий світ гри є лише красивою, але абсолютно пустою декорацією. Під час проходження сюжету протагоніст побуває лише в двох великих містах і двох невеличких поселеннях з живими NPC, а під час подорожі місцевими дорогами йому зустрінуться лише поодинокі авто бандитів і вартові вежі. На цікаві додаткові квести чи наповнені секретами локації не ватро розраховувати. Третьою проблемою став відверто кепський технічний стан гри на момент релізу.

Скріншот 17 - огляд комп`ютерної гри RAGEІ якщо володарів Xbox 360 вона обійшла стороною, то володарі PlayStation 3 та персональних комп’ютерів змогли сповна "насолодитися" усіма особливостями роботи ігрового двигуна Id Tech 5. Річ йде звісно про мильну картинку та низько полігональні текстури. Як приклад, приведемо просту ситуацію, коли, ви заходили у приміщення, а потім чекали ще 5-10 секунд, поки деталізація об’єктів прийде до тями. Також масла у вогонь тоді підливала нестабільна робота проекту з відео картами ATI Radeon.

Скріншот 18 - огляд комп`ютерної гри RAGEЗвісно розробники намагалися полагодити дану проблему патчами, але незважаючи на цей факт, деякі з вище описаних графічних недоліків залишилися актуальними і по сьогоднішній день, принаймні на PC. Останньою проблемою стали деякі суперечливі аспекти шутерної механіки, наприклад, те що у кількох видів зброї при стрільбі зовсім не відчувалася віддача. До цього ж окремі види супротивників могли за просто витримати п’ять чи сім пострілів з дробовика у притул, що виглядало доволі дивно.

Скріншот 19 - огляд комп`ютерної гри RAGEВ цілому RAGE вийшов доволі суперечливим проектом на фоні інших представників цього ж жанру. Гра була доволі прохолодно сприйнята, як звичайними гравцями, так і представниками профільних ігрових ЗМІ, від низьких оцінок не врятував її навіть окремий кооперативний режим. Так, ми можемо погодитися з твердженням, що у id Software вийшов непоганий шутер, але з сценарної точки зору це був абсолютний провал. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску!

Скріншоти комп`ютерної гри RAGE
Скріншот 20 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 21 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 22 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 23 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 24 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 25 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 26 - огляд комп`ютерної гри RAGE

Скріншот 27 - огляд комп`ютерної гри RAGE
 
Огляди комп`ютерних ігор від Михайла Корсуна





Михайло Корсун
головний редактор

Pro Games
m.korsun@ukr.net

© 2015-2019 Усі права захищені