Pro Games | Огляди комп`ютерних ігор

Pro-games: історії, відкриття, розваги ігрової індустрії.

Огляди комп`ютерних ігор в жанрах: 3D-шутери, шутери від першої і від третьої особи, тактичні шутери, слешери, аркади, стелс-екшн, симулятори, економічні, стратегії в реальному часі і покрокові стратегії, варгейми, глобальні стратегії, пригоди, рольові ігри, тактичні РПГ, головоломки і онлайнові ігри"

Pro-Games | info@pro-games.com.ua

Огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs
Скріншот 1 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Сьогодні у випуску ми готові представити вам ігровий проект, шлях якого від початку і до самого релізу був досить складним. Пам'ятаєте популярну серію ігор - зовсім непоганий, як на 2003 рік True Crime: Streets of LA та не дуже вдалий сіквел під назвою True Crime: New York City 2005 року? Історія розробки нашого сьогоднішнього гостя розпочинається у 2008 році, коли компанія Activision разом зі студією United Front Games приступили до створення нової гри з яскравою назвою Black Lotus. Розробка тривала та вже у 2009 році цей ігровий проект було перейменовано у True Crime: Hong Kong, що мав являти собою продовження серії, відомої багатьом фанатам.

Скріншот 2 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsВихід гри був анонсований у 2010 році, але довгоочікуваного релізу таки не сталося. У 2011 році компанія Activision заявила про скасування гри через проблеми з фінансуванням, проект став для них справжнім розчаруванням, не відповідав усім вимогам та за прогнозами розробників не міг протистояти таким успішним релізам, як чергова частина Grand Theft Auto і відомий консольний ексклюзив Red Dead Redemption. Тож, від тоді на ігровому проекті поставили хрест та забули про нього на довгі місяці.

Скріншот 3 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsВсе продовжувалося до початку 2012 року, в якому японська компанія Square Enix успішно придбала права на нікому вже не цікавий проект, що після декількох доробок і реанімації постав перед нами у новому вигляді та з абсолютно іншою назвою. Зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Sleeping Dogs – це комп'ютерна гра в жанрі Action-Adventure розроблена студіями United Front Games і Square Enix London та видана компанією Square Enix чотирнадцятого серпня 2012 року. Вже через два роки розробники анонсували оновлену версію гри, з підзаголовком Definitive Edition, що була видана у жовтні 2014 року на платформи PC, PlayStation 4 та Xbox One – про неї сьогодні і піде мова у випуску.

Скріншот 4 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsГра з перших хвилин знайомить вас з головним героєм – інспектором-детективом на ім'я Вей Шень. Він у десятирічному віці разом з матір'ю Маргарет Шень та сестрою Мімі емігрував до Сан-Франциско. Після закінчення школи Вей вступив до лав поліцейської академії, яку успішно закінчив з відзнакою. Маючи великий досвід та інформацію щодо структури та світогляду азіатських банд, головний герой попросив перевести його в центральний поліцейський відділ поліції Гонконгу. Зарекомендувавши себе відмінним кандидатом на пост офіцера поліції, Вей приступає до виконання своїх службових обов'язків, отримуючи усі необхідні вказівки і установи від старшого інспектора Томаса Пендрю та його помічника сержанта Реймонда Мака.

Скріншот 5 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsОдного разу після успішного затримання чергового мафіозі з тріади, перед головним героєм постає нове більш небезпечне завдання – під прикриттям проникнути у одну з двох найбільших азіатських банд Гонконгу - Сун-он-йі, викрити лідера та передати його стражам правопорядку. Молодий офіцер не сидить склавши руки і вже через декілька днів завдяки своєму приятелю Джекі потрапляє до невеликого угрупування тріади "Water Street" на чолі з гарячкуватим лідером - Уїнстоном Чу. Спочатку представники тріади зовсім не довіряють Вею та ставляться до нього з підозрою.

Скріншот 6 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsПерші сюжетні завдання не відрізняються одне від одного, оскільки більшість з них схожі на знайому всім схему "Піди туди – принеси це, дістань відповідний транспортний засіб або начисти пику якомусь поганцю". Від чого протягом першої третини гри ви відчуєте себе скоріше хлопчиком на побігеньках, ніж повноцінним учасником тріади. Незважаючи на всі складності, головний герой швидко проявляє себе в протистоянні з ворожою бандою "Jade Gang" під керівництвом жадібного та амбіційного Сема Ліня на прізвисько Dogeye.

Скріншот 7 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsЧерез декілька місій Вей фактично стає повноцінним членом тріади у другій половині гри і знайомиться з правлячою верхівкою Сун-он-йі. Усі основні сюжетні завдання можна поділити на два типи: завдання поліції Гонконгу та завдання тріад. Перші передбачають виконання обов'язків стража правопорядку, ви будете шпигувати за учасниками різних азіатських банд, ставити жучки, зламувати камери відеоспостереження, збирати докази та арештовувати торгівців зброєю і розкривати важкі злочини, які відбудуться на вулицях Гонконгу.

Скріншот 8 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsДругий тип завдань зробить з вас справжнього поганого хлопця. Ви будете брати участь у кривавій війні банд за вплив на певних територіях, захоплюватимете VIP-персон чи ресурси ворожої банди. Вас очікуватимуть протистояння не на життя, а на смерть, адреналінові переслідування під шквалами ворожих куль, смерть вірних товаришів, нові знайомства та зрада близьких людей. Особливістю ігрового процесу є те, що на відміну від знайомих вам збройних перестрілок в GTA, тріади Гонконгу вирішують усі сутички без використання вогнепальної зброї.

Скріншот 9 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsПриблизно вісімдесят відсотків сюжетних завдань ви будете битися з ворожими бійцями в ближньому бою, використовуючи власне Кунг фу або холодну зброю. Застосувати пістолети, автомати і дробовики в повній мірі буде можливо лише ближче до фіналу гри. В цілому, якщо в декількох словах описати основний сюжет Sleeping Dogs – він непоганий, але без родзинки та не справляє ефекту: Wow, that was awesome! І зараз ми підходимо до другого важливого елементу гри, а саме відкритого ігрового світу, яким ми можемо вільно пересуватися пішки чи, використовуючи наявний транспорт.

Скріншот 10 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsЯкщо ви думаєте, що Гонконг слугує лише декорацією для основного сюжету – ви помиляєтесь. Вас очікуватимуть десятки другорядних завдань, колекційні предмети, сховані сейфи з грошима, святині здоров'я, нелегальні вуличні гонки, гра в маджонг та пошук нефритових статуеток. Кожне виконане вами завдання буде підвищувати ваш рейтинг, як оперативника поліції та учасника тріади, і, як наслідок, відкривати все більше нових вмінь. Наприклад при високому рейтингу поліцейського Вей зможе діставати з багажників патрульних автомобілей вогнепальну зброю, а при достатньому рейтингу тріади буде більш стійким до атак супротивників у ближньому бою.

Скріншот 11 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsЩе однією особливістю гри стали тимчасові ефекти, що впливають на головного героя на короткий період часу. Якщо ви перед початком місії, випили газований напій, зелений чай або з'їли морозиво – це значно спростить її проходження. Погодьтеся, ніколи не буде зайвим тимчасове збільшення сили рукопашних атак Вея чи регенерація здоров'я при сутичці з десяткою не надто дружелюбних бандитів. Останнім, але не менш важливим аспектом гемплею є гардероб головного героя, оскільки кожен елемент екіпіровки сильно впливає на його характеристики та вміння.

Скріншот 12 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsОдні костюми прискорюють отримання рейтингу поліцейського та тріад, інші ефективніше захищають Вея від ближніх і дальніх атак супротивників або надають знижки при покупці автомобілів. Одним словом - не ходіть в одному костюмі всю гру, а експериментуйте. Нажаль, ми виявили декілька недоліків під час проходження гри, що трохи псують загальне враження. Першим з яких є жахлива фізика руху усіх представлених в грі авто. Таке відчуття, що ми переносимося назад у ігрові проекти  2007-2008 років, що на фоні тієї ж Mafia II або четвертої чи п'ятої Grand Theft Auto, виглядає як суттєвий недолік проекту.

Скріншот 13 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsНаступною проблемою є анімація персонажів. Інколи оточуючі вас NPC або сам головний герой може спокійно застрягти у текстурах, що неабияк дратує нерви, особливо коли ви переслідуєте важливу ціль чи тікаєте від поліцейської погоні. Третім, невеликим, але все ж таки недоліком є одноманітність другорядних завдань, які ви припините проходити, як тільки поліпшите більшість характеристик головного героя - вони є нудними. Як приклад, у більшості вуличних гонок супротивники не будуть старатися змагатися з вами, якщо ви обігнали їх на самому початку змагання.

Скріншот 14 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsНе буде жодних спроб з їх сторони, щоб наздогнати вас, що автоматично позбавляє змагання духу справжніх адреналінових перегонів. Лише у трьох чи чотирьох вуличних гонках вам зустрінуться насправді сильні суперники.

В цілому Sleeping Dogs є непоганим проектом. Якщо вам подобаються ігри у відкритому світі, ви завжди хотіли побувати в Гонконзі та вас не турбують перераховані вище проблеми – можете сміливо приступати до проходження гри!

Скріншот 15 - огляд комп`ютерної гри Sleeping DogsInspector Jane Teng: Wei Shen, I'm Inspector Teng. You have quite a rap sheet here. Multiple arrests in San Francisco, alleged ties to organized crime. And now you're here, enforcing for the Sun On Yee. You know, you don't have to throw you're life away like this.

Wei Shen: Your concern's really moving. You know, I appreciate that. I'm suddenly realizing I should have never dropped out of art school. I could have made it, I could have been a real somebody. Thank you for showing me the light, officer.
Скріншоти комп`ютерної гри Sleeping Dogs
Скріншот 16 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 17 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 18 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 20 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 21 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 22 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 23 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs

Скріншот 24 - огляд комп`ютерної гри Sleeping Dogs
 
Огляди комп`ютерних ігор від Михайла Корсуна





Михайло Корсун
головний редактор

Pro Games
info@pro-games.com.ua

© 2015-2018 Усі права захищені