Pro Games | Огляди комп`ютерних ігор

Pro-games: історії, відкриття, розваги ігрової індустрії.

Огляди комп`ютерних ігор в жанрах: 3D-шутери, шутери від першої і від третьої особи, тактичні шутери, слешери, аркади, стелс-екшн, симулятори, економічні, стратегії в реальному часі і покрокові стратегії, варгейми, глобальні стратегії, пригоди, рольові ігри, тактичні РПГ, головоломки і онлайнові ігри"

Pro-Games | m.korsun@ukr.net

Огляд комп`ютерної гри Syberia
Скріншот 1 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Сьогодні у випуску мова піде про надзвичайну пригодницьку гру у жанрі Adventure під назвою Syberia, що була розроблена канадською студією Microids під керівництвом Бенуа Сокаля (Benoît Sokal) у 2002 році на всіх популярних у той час платформах, починаючи від PC, PlayStation 2, Xbox та закінчуючи IOS, Nintendo DS. В основі сюжету лежать мандри головної героїні - адвоката Кейт Волкер у пошуках зниклого багато років тому Ханса Воралберга - брата Анни Воралберг, що за її заповітом став власником фабрики іграшок у місті Валаділене. Метою Кейт за будь-що є підписання контракту на придбання фабрики американською компанією.

Скріншот 2 - огляд комп`ютерної гри SyberiaУнікальність фабрики полягає у тому, що на ній випускаються не звичайні іграшки, а своерідні роботизовані автомати під назвою "аутоматони". Деякі аутоматони мають автономні джерела живлення, а деякі для їхньої роботи потребують заведення пружини, як у звичайному годиннику. Під час дослідження фабрики Кейт допомагає аутоматону Оскару отримати втрачені механічні ноги, який є машиністом розкішного приватного потягe. Не знаходячи Ханса Воралберга у Валаділене, Кейт Волкер разом з занудним та правильним у всіх відносинах та справах Оскаром відправляются потягом у подорож, яка приведе їх до декількох надзвичайних станцій-локацій  – Баррокштад, Комкользград, Космодром та Аралбад.

Скріншот 3 - огляд комп`ютерної гри SyberiaМандуючи шляхом Ханса Воралберга, вона зустрічається з іншими автоматонами та механізмами – витворами інженерного мистецтва, які потрібно приводити в дію, бо за багото років вони втратили свою функціональність або певні деталі. Серед них – музичний фонтан у Баррокштаді, велетенькі крани-навантажувачі та музичний орган у Комкользграді, дерижабль та космічний корабель на Космодромі, автомат з приготування коктелів у Аралбаді. Хоча механізми гармонійно наповнюють гру та їх дослідження викликає цікавість, але найбільш важливими елементами, що роблять проходження сюжету унікальним є надзвичані персонажі, яких Кейт зустрічає на своєму шляху.

Скріншот 4 - огляд комп`ютерної гри SyberiaКожен з них є особистістю зі своїми власними думками, ідеями, характером та харизмою, а саме головне – звичаними людьскими недоліками. Всі вони є дивакуваті, але за допомогою головної героїні поступово позбавляются своїх страхів та переступать через внутрішні бар’ери. Серед найбільш яскравих є дивний Момо у  Валаділене, лінгвістична сімейна пара на баржі та троє професорів Університету любителів гарного вина - у Баррокштаді, майже сліпий Капітан у сторожовій башті, фанатичний директор покинутого заводу Сергій Бородін у Комкользграді, космонавт-невдаха Борис Шаров на Космодромі та забута усіма оперна співачка Елена Романська у Аралбаді.

Скріншот 5 - огляд комп`ютерної гри SyberiaПід час проходження гри окремою лінію розкривається історія відносин між Анною та Хансом Воралбергами. На фабриці у Валаділене Кейт Волкер знаходить музичну шкатулку, яка працює на воскових валиках. Поступово знаходячи на локаціях нові музичні валики вона починає розуміти причину зникнення Ханса та відкриває його бажання віднайти плем’я юколів – північного народу, чий побут був тісно пов’язаний з мамонтами. Ключем до пошуків Ханса стала іграшка у вигляді мамонта з вершником, знайдена їм ще в дитинстві у старовинній печері. Ту саму іграшку знаходить і Кейт, а лекція професора Понса підтверджує гіпотезу про можливе існування живих мамонтів у теперішній час.

Скріншот 6 - огляд комп`ютерної гри SyberiaЦікавим є наявність у Кейт Волкер мобільного телефону, що інколи допомагає, а інколи створює певні ускладнення та перешкоди, якщо не звернути увагу або не помітити підказки на ігрових рівнях. Переодично на телефон дзвонить трохи занудна мама Кейт, нервовий наречений Дейв та краща подруга Олівія. Довга відсутність Кейт кидає Дейва у обійми Олівії та в рузультаті приводить головну героїню до розриву відносин з нареченим, про що вона зовсім не жалкує, бо розуміє відсутність спражнього кохання між ними. В результаті усіх мандрів у місті Аралбад Кейт Волкер зустрічає старого Ханса Воралберга, з яким підписує контракт про продаж фабрики іграшок та аутоматонів.

Скріншот 7 - огляд комп`ютерної гри SyberiaАле перед щасливою головною героїнею стає нелегкий вибір – повернутися на гідроплані до Нью-Йорку і свого звичайного життя або відправитися у пригоди до невідомих земель Сибіру та знайти разом з Хансом Воралбергом плем’я юколів та живих мамонтів. Ще розмірковуєте над її вибором? Звичайно Кейт на останній секунді застрибує у потяг, що відправляється зі станції та зникає разом з ним у кроговерті снігової заметілі. Кожен з нас будь-якої хвилини приймає рішення – лишитися у безпечному, але відомому або ризикнути і пізнати щось невідоме і нове у нашому житті. Вібір завжди за Вами!  До нових зустрічей на сторінках огляду наступної комп’ютерної гри серії - Syberia.

Скріншоти комп`ютерної гри Syberia
Скріншот 8 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 9 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 10 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 11 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 12 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 13 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 14 - огляд комп`ютерної гри Syberia

Скріншот 15 - огляд комп`ютерної гри Syberia
 
Огляди комп`ютерних ігор від Михайла Корсуна





Михайло Корсун
головний редактор

Pro Games
m.korsun@ukr.net

© 2015-2019 Усі права захищені