Привіт усім читачам нашого сайту та фанатам комп’ютерних ігор, ми продовжуємо огляд популярних проектів ігрової індустрії та сьогодні вирішили привернути вашу увагу до ще однієї гри за знаменитою та популярною серед багатьох гравців по всьому світу серії Borderlands. Історія розробки даної гри стартує вже через кілька років після релізу культової Borderlands 2. Як ми вже зазначали у рецензії на Borderlands The Pre-Sequel, котра вже розмішена на сайті, якщо зацікавилися – ласкаво просимо до архіву, станом на 2013 рік у ЗМІ почали активно з’являтися чутки про те, що студія відповідальна за серію працює одразу над двома не анонсованими проектами. Фанати, як завжди, зажадали більше подробиць щодо майбутніх новинок, але довгий час жодної інформації про них не надходило.
Врешті-решт під кінець року інформаційну тишу порушив сам CEO Gearbox Software - Randy Pitchford, котрий розповів перші подробиці щодо майбутніх проектів. Виявляється, що дана гра розроблялася у кооперації з іншою американською студією, відомою такими ігровими серіями, як Sam & Max, The Walking Dead та The Wolf Among Us та вже втретє поверне гравців на терени добре знайомої планети. Ще через кілька днів був представлений офіційний трейлер, в якому продемонстрували двох головних героїв.
Сказати, що фанати були в захваті від такого анонсу та з нетерпінням почали чекати релізу – це нічого не сказати. Якою ж вийшла гра і чи вдалося авторам не вдарити обличчям в бруд та зберегти в ній унікальну атмосферу безумства, вибухів і неконтрольованого хаосу Borderlands? На це питання ми зараз і постараємося дати максимально розгорнуту та аргументовану відповідь. Не будемо більше затягувати вступ, як кажуть, влаштовуйтесь зручніше та беріть з собою щось смачненьке, адже ми розпочинаємо наш огляд.
Пані та панове, зустрічайте нашого сьогоднішнього гостя Tales from the Borderlands – це комп’ютерна гра в жанрі Adventure, розроблена спільними зусиллями студій Telltale Games, Gearbox Software та видана при підтримці американської корпорації 2K Games двадцять п’ятого листопада 2014 року на PC, PS3 та PS4. Реліз версії для Xbox One стався фактично наступного дня, а от володарям Xbox 360 довелося чекати аж до третього грудня того ж року. Хронологічно сюжетні події гри розгортаються через кілька місяців після фіналу Borderlands 2.
Ласкаво просимо до планети Пандора, вже втретє, яка, чесно кажучи не так сильно і змінилася за увесь цей час. У її різних куточках й надалі знаходяться десятки банд-психопатів, що ледь не кожного дня влаштовують між собою смертельні перестрілки, додайте до цього вельми агресивну фауну, котра зовсім не проти поласувати першим зустрічним, а також загальну атмосферу безумства та у підсумку отримаєте "справжній рай на Землі". Цього разу сценаристи розповідають нам історію двох абсолютно різних героїв.
Першим з них є Різ – умілий та доволі багатий програміст корпорації "Hyperion", представники якої, на диво, не полишили усі свої справи після смерті "Красунчика Джека", а навпаки залишилися у системі та надалі продовжували операції з видобування рідкісних та надзвичайно дорогих природних копалин, зокрема ерідіуму. Він вже не один рік старанно виконував робочі обов’язки у штаті співробітників на станції "Helios" пліч опліч з фінансовим аналітиком та водночас своїм найкращим другом Воном.
Цього талановитого, амбіційного молодого чоловіка-кар'єриста можна описати усього одним реченням: "Найбільший фанат Красунчика Джека у цій частині галактики". Не часто зустрінеш співробітника, котрий у всьому намагається бути схожим на нього, досконало знає історію колишнього CEO навіть до найменших деталей та обклеює усі стіни у власному офісі постерами з його зображенням. За багаточисленні досягнення містер Різ повинен був отримати довгоочікувану грошову премію разом з новою посадою.
Натомість новий начальник відділу замість винагороди назначає його головним прибиральником на всій станції. Звісно протагоніст не міг просто так змиритися з тим, що сталося та натрапив на цікаву інформацію у офісі боса. Виявляється той планував придбати у одного із жителів Пандори дуже рідкісну і коштовну річ – ключ від ерідійанського сховища вартістю всього у десять мільйонів доларів. Розуміючи, що наявні в ньому артефакти і реліквії гарантують йому місце у раді директорів та дозволять, так-би мовити, миттю злетіти по кар’єрній драбині до самих вершин.
Не дивно, що Різ разом з Воном вирішили ризикнути всім заради такого шансу. Другим з протагоністів історії є двадцяти дев’ятирічна дівчина на ім’я Фіона, котру слід описати, як вмілого, цілеспрямованого та обережного злодія з золотим серцем. Вона ще з юних літ разом зі своєю молодшою сестрою Сашою залишилася сиротами. Довгий час пара займалася крадіжками, поцуплюючи годинники, гроші та коштовності у неуважних жителів містечка Hollow Point. Так продовжувалося до того прекрасного моменту, поки Фіона разом з Сашою не спробували пограбувати чергового незнайомця - Фелікса.
Старий лис, в свою чергу не розгубився, а навпаки побачив потенціал у крадіях. Внаслідок цієї зустрічі, він фактично замінив їм батька та став наставником, давши притулок та навчивши двох сестер всьому, що знав сам, перетворивши їх у двох професійних шахраїв, яких коли-небудь бачила Пандора. Протягом усіх цих років кримінальне тріо встигло обдурити кілька сотень жителів планети та привернути до себе чимало уваги, але незважаючи на багаточисленні постери із написом "WANTED Dead", жодному мисливцю за головами й досі не вдалося натрапити на їхній слід.
Одного чудового дня Фіоні, Саші і Феліксу посміхнулася удача чи просто видався шанс провернути найбільшу аферу у своєму житті, після якої на отримані гроші можна було спокійно залишати кар’єру злочинців та починати життя, так-би мовити, з чистого листа. Звісно тріо шахраїв не могли пройти повз такий шанс, що випадає мабуть раз у житті і прийнялися до роботи. Звісно, як це часто буває, на Пандорі більшість запланованих раніше речей йдуть не по плану, тож ні Різу, ні Фіоні не вдалося успішно втілити свої задуми.
Обидва герої отримати на власну голову чимало проблем, котрі доведеться дуже швидко вирішувати. Такою є сюжетна зав’язка гри, а далі ми традиційно переходимо до технічних і геймплейних особливостей даного ігрового проекту. З технічної точки зору гра не сильно відрізнялася від попередніх проектів студії, оскільки розробниками і надалі використовувався старий-добрий і перевірений часом ігровий двигун Telltale Tool. З геймплейної точки зору гра представляла собою справжній інтерактивний кінофільм.
Уявіть собі Borderlands, з якого вирізали шутерну механіку та RPG складову, а натомість залишили лише написану сценаристами сюжетну лінію, харизматичних героїв, підкріплених прекрасною акторською грою та знайому атмосферу, притаманну всесвіту Пандори. Вам, як гравцю, доведеться лише споглядати за тим, що коїться на екрані монітора і лише час від часу контролювати одного з двох головних героїв, обирати варіанти у діалогах чи брати участь в QTE – це і весь геймплей. На жаль, були у гри і кілька суттєвих мінусів, які трохи псували загальне враження від проходження сюжету.
Першим з них був відверто кепський технічний стан проекту на момент релізу. Список можна почати з негараздів з анімаціями NPC, доповнити довгим часом завантаження епізодів, критичними помилками, котрі завершувалися спогляданням робочого столу, а завершити розсинхронізованістю між картинкою та аудіо файлами, що для такої гри з акцентом на оповідання, було надзвичайно неприйнятно. Звісно в майбутньому розробники постаралися полагодити вище описані негаразди патчами, що їм успішно вдалося зробити.
Проблемою під номером два був епізодичний формат, котрий створював неприємності для деяких гравців. Справа в тому, що сценаристи розбили сюжет на п’ять окремих епізодів: Zer0 Sum, Atlas Mugged, Catch a Ride, Escape Plan Bravo та The Vault of the Traveler і фанатам Borderlands, яким сподобалася історія, доводилося чекати її продовження протягом цілого року. Фінал гри став доступний лише через цілих одинадцять місяців з моменту релізу першого епізоду, аж двадцятого жовтня 2015 року.
В результаті чого складалася класична ситуація - одна половина гравців полишала проект на фоні інших релізів, пройшовши лише пару епізодів, інша ж чекала на вихід усіх п’яти сюжетних частин і лише тоді бралася за проходження гри. В результаті чого складалася класична ситуація - одна половина гравців полишала проект на фоні інших релізів, пройшовши лише пару епізодів, інша ж чекала на вихід усіх п’яти сюжетних частин і лише тоді купувала собі копію, беручись за проходження гри від початку і до кінця.
В цілому Tales from the Borderlands вийшла файним ігровим проектом, який був високо оцінений, як звичайними гравцями, так і представниками профільних ігрових ЗМІ. Студії вдалося створити прекрасну десятигодинну історію, де знайшлося місце, як старим так і новим героям серії. Долучитися до перегляду якої, ми сміливо запрошуємо усіх фанатів серії Borderlands. Купувати цю гру чи ні, як завжди вирішувати вам, а ми бажаємо усім нашим читачам удачі та до зустрічі у наступному випуску! |