|
Огляд комп`ютерної гри Warhammer 40000: Dawn of War |
Вітаємо усіх любителів RTS. Ми вирішили повернутися до огляду популярних oldschool проектів та сьогоднішня гра приходить до нас з відомим бойовим гаслом "For the Emperor!". Зустрічайте нашого гостя Warhammer 40000: Dawn of War – це комп'ютерна гра в жанрі Real-time strategy розроблена канадською студією Relic Entertainment та видана американською компанією THQ двадцятого вересня далекого 2004 року ексклюзивно на PC. Вже з перших хвилин гра зустрічала та захоплювала усіх яскравим і кінематографічним CGI роликом битви космодесанту з орками, в якому безстрашний командир, жертвуючи собою, піднімав на вершині прапор Кривавих Воронів. Події сюжету гри розгорталися навколо мирної Імперської планети Тартанус, на котрій вже десятки років спокійно проживали сотні тисяч мешканців. Знаходячись під охороною вірних слуг імператора – імперської гвардії, міста та колонії процвітали на благо Імперії, приносячи розвиток та добробут у цей невеликий куточок галактики. Незважаючи на те, що воїни тридцять сьомого полку імперської гвардії на чолі з генералом Бромом відважно билися з ворогом, не відступаючи ні на крок та затримуючи величезну армію зеленошкірих, всіх їхніх зусиль виявилося не достатньо. Поступово уряд почав втрачати контроль над індустріальними центрами та містами планети. Зневірившись у перемозі над ворогом, багато хто з гвардійців почав дезертирувати з лав армії, рятуючи своє життя та близьких від смерті. І от вже в той момент, коли майже все було втрачено, до планети прибув космічний корабель "Litany of Fury" разом з космодесантниками знаменитої третьої роти Кривавих Воронів під керівництвом безстрашного капітана Габріеля Ангелоса. Він разом з найкращим другом – бібліотекарем ордену Ісадором Акіосом та десятками воїнів без будь-якого страху йде в бій проти некінченої навали орків за безсмертного та милостивого імператора. Протягом проходження сюжету, котрий в цій грі складається з одинадцяти місій, окрім орків ви зустрінетеся на полі битви ще з двома іншими расами. Першою з них буде стара та містична раса ельдарів – ці відважні та благородні воїни, готові захищати один одного та їх рідний світ Craftworld Biel-Tan від будь-яких загроз під керівництвом провісниці на ім'я Macha та великої ради ельдарів. Маючи розвинуту логістичну систему, вони можуть за лічені секунди перекидати з одного місця на інше власні війська та споруди за допомогою спеціальних Webway-воріт або заздалегідь розставляти для своїх супротивників смертельні засідки. Другою расою, що стане на вашому шляху до перемоги стане Хаос, а точніше представники Альфа Легіону – ці відважні воїни, колись давним-давно вірно служили в лавах армії космодесанту, але в один день більшість з них вирішили відмовитися від своїх обов'язків перед людством, зрадити Безсмертного Імператора та Імперію. Натомість ці єретики та зрадники почали поклонятися богам Хаосу, вірячи в обіцянки безмежної сили та безсмертя. Ведені кривавим лідером Лордом Бейлом та його вірним помічником – темним магом Сіндрі Міром, воїни Альфа Легіону йшли в бій, приносячи кров та черепи повержених ворогів богам Хаосу. Тож, зараз давайте перейдемо детальніше до огляду ігрового процесу, який поєднував у собі дві добре знайомі багатьом складові RTS, а саме стратегічну і тактичну. Перша складова давала змогу вам побувати у ролі менеджера і передбачала збирання ресурсів, представлені у вигляді реквізиції та енергії, які ви могли отримати шляхом захоплення та укріплення стратегічно важливих точок на карті і побудови спеціальних електрогенераторів. Усі наявні ресурси можна було використати в подальшому для розбудови та керування базою – побудовою будівель, що давали доступ до нових бойових частин армії, створенню оборонних турелей та мінних полів, дослідженню більш кращих технологій та поліпшеного спорядження для військ. Також за рахунок ресурсів ви можете створити декілька піхотних або моторизованих одиниць – все що забажаєте, від звичайного робочого, розвідників і загонів космічних десантників, до могутніх дредноутів, штурмових термінаторів та танків класу "Predator", оснащених важким протипіхотним та протитанковим озброєнням. Слід зазначити, що найкращі юніти армії не були доступні для купівлі одразу. Для їх отримання було потрібно повністю розвити головну базу до третього рівня та захопити спеціальну реліквію на карті бойових дій. Елітних військ було не багато, але зазвичай вони були дуже й дуже потужними бойовими одиницями. Наприклад, супер важкий танк космічних піхотинців Land Raider міг ефективно прикривати піхоту під час штурму позицій противника, Кривавий Демон Хаосу давав змогу за лічені секунди розібратися з двома чи трьома піхотними підрозділами декількома помахами демонічної сокири, славетне божество ельдарів – вогняний Аватар пересувався по зоні бойових дій, спопеляючи будь-яких ворогів за допомогою свого смертоносного меча, а велетенський Squiggoth з усіх ніг біг на супротивників, підтримуючи навалу безлічі кланів орків, разом з вкраденими танками Leman Russ та смертоносними Банками (Killa Kan). Ще одною особливістю гри є те, що ви не можете зібрати собі мега гігантську армію, а потім просто задавити свого опонента за рахунок чисельної переваги. Розробники вміло встановили ліміт чисельності піхотних та механізованих підрозділів, що в свою чергу завжди буде ставити вас перед вибором - створити величезну армію зі стандартних бійців або навпаки обрати для себе декілька насправді сильних бойових одиниць. Незважаючи на те, що основну сюжетну компанію можна було пройти лише космічними десантниками, граючи за орден Кривавих Воронів, окрім цього гра давала можливість спробувати ще два режими: бій проти комп'ютера та мультиплеєрний режим. Обираючи карту від невеликого розміру 2х2 і до величезного 8х8 та одну з чотирьох представлених рас, ви могли самотужки чи у компанії з другом позмагатися з іншими гравцями чи практикувати і поліпшувати свої навички гри проти штучного інтелекту. За рахунок того, що ні одна з представлених сторін конфлікту в грі не була схожа одна на одну, точніше кажучи була унікальною – кожна сесія та матч розігрувалися по різному, приносячи при цьому задоволення від ігрового процесу. В цілому Warhammer 40000: Dawn of War вийшла чудовою RTS на свій час та залишається такою, незважаючи на свій дванадцятирічний вік. Хоч шанувальники та фанати книг могли висловити багато претензій. Наприклад те, що Хаос не є канонічним, а постріли з крупнокаліберних болтерів космодесантників не рвуть вмить ворогів на шматки. Але ж схаменіться – це ж усього лише гра, до того ж відобразити усі аспекти десятків книжок у одному ігровому проекті є досить складним завданням. На нашу думку, розробники непогано попрацювали над Warhammer 40000: Dawn of War, розширивши її в майбутньому за рахунок випуску доповнень та нових частин, але це вже історія, яку ми розкажемо вам іншим разом. Удачі всім читачам та до зустрічі у наступному випуску! - "An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded"; |
Скріншоти комп`ютерної гри Warhammer 40000: Dawn of War |
Pro Games
|
© 2015-2019 Усі права захищені |