|
Огляд комп`ютерної гри XCOM Enemy Unknown UFO Defence |
Сьогодні ми зануримося у далекі-далекі дев`яності роки, коли на території сучасного СНД почали з`являтися перші комп`ютери. В той час володарів ПК були одиниці. Буденними були ситуації, коли любителі ігор збиралися по сім чи десять чоловік вдома та по черзі грали в Duke Nukem3D, Starcraft, Quake, Doom, Heroes of Might and Magic 3, а також в нашого сьогоднішнього "гостя" XCOM. Гру - яка стала для багатьох першою покроковою стратегією з елементами фантастики. Завдячувати виходу в світ даного проекту слід відомому британському геймдизайнеру - Джуліану Голлопу (Julian Gollop) та його брату Ніку (Nick Gollop) - засновникам студії "Blade Software", що стали відомі завдяки таким проектам як «Chaos»,«Rebelstar Raiders» і «Laser Squad» в кінці вісімдесятих на початку дев`яностих років. Тоді ж брати вітчайдухи вирішили створити продовження популярної в той час покрокової стратегії та й назвали свій новий проект «Laser Squad 2». Створивши робочий прототип гри, так звану, іграбельну beta - версію, Джуліан почав оббивати пороги ІТ компаній у пошуках інвестування. Він, разом з братом, обійшов не мало студій, серед яких були Krisalis, Domark і, врешті - решт, проект зацікавив студію - видавця MicroProse. Студійним босам стала до вподоби презентація гри і, таким чином, брати заключили перший контракт. Оновивши назву і зазнавши деяких змін, гра була випущена студією MicroProse 31 грудня 1993 року і носила назву X-COM: UFODefense. Вам давали можливість відчути себе у ролі командуючого такої собі військової бази імпровізованої Зони 51, а головною метою був захист Землі від вторгнення інопланетян. Гра пов’язувала між собою два жанри: економічний - ви повністю контролювали розвиток баз, закуповували ресурси, техніку, персонал, створювали нові секції з радарними установками, лабораторіями, житловимиприміщеннями, ПВО, інженерними комплексами, ангарами для винищувачів і стратегічний, щовключав в себе перехоплення ворожих НЛО, вильоти на завдання, захист бази від інопланетного вторгнення, атаки на інопланетну базу або захист цивільного населення від операцій терору інопланетних загарбників. З часом ви захоплювали інопланетян та досліджували їхні технології, а на основі отриманних даних, поліпшували вже наявнівинищувачі, транспортні кораблі, зброю, броню оперативників XCOM та інше технічне устаткування військових баз. В залежності від ваших успіхів проект фінансувався або взагалі міг бути відхилений Лігою Націй.Інопланетяни, не сиділи склавши руки, вони щоразу були готові привнести вам "неприємний сюрприз" у вигляді невідомого вам раніше супротивника чи гігантського бойового корабля,що знищував наявні у вас винищувачі з декількох пострілів. На повне ж проходження гри у вас може спокійно піти від пари тижнів до декількох місяців. В цілому X-COM: UFODefense є класичним представником покрокових стратегій того часу, що надає широкий спектр можливостей івелику кількість варіацій розвитку сюжетної компанії в залежності від ваших успіхів чи невдач, наявних технологій і пріорітетів. Чудовий проект, а точніше невеличкий шедевр, що став орієнтиром для багатьох розробників комп`ютерних ігор на декілька років вперед. Якщо ви з якихось причин ще не знайомі з даною грою, вас не бентежить старомодна графіка та хардкорність, обов`язково спробуйте, з впевненістю можу сказати, ви не пожалкуєте за втраченим часом! |
Скріншоти комп`ютерної гри XCOM Enemy Unknown UFO Defence |
Pro Games
|
© 2015-2019 Усі права захищені |